Przepalająca się żarówka.

1. Data: 2004-12-07 18:33:48

Temat: Przepalająca się żarówka.
Od: "Piotrek" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko:
na ganku przd wyjściem z klatki schodowej jest światło. Niestety bardzo
często prze[ala się tam żarówka. Ostatnio np. po tygodniu. Często pali się
całą noc, ale wydaje mi się, że tydzień to i tak za krótko....
Co może być powodem?
Ja mam dwie tezy:
- sąsiad wykręca dobre żarówki i wkręca przepalone ;) tylko skąd ma tyle
przepalonych
- problem z instalacją?

Z góry dziękuję za odpowiedzi

Pozdrawiam

Piotr

1. Data: 2004-12-07 19:24:05

Temat: Re: Przepalająca się żarówka.
Od: "Marcin Szumilas" <s...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> - sąsiad wykręca dobre żarówki i wkręca przepalone ;) tylko skąd ma
tyle
> przepalonych

Zaznacz żarówkę, wkręć, jak się przepali to sprawdź........ ;-)

Pozdrawiam,
MSz

1. Data: 2004-12-07 19:38:07

Od: "Ami" <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stawiam na sąsiadkę.

Jak skończysz śledztwo to podaj z jakim wynikiem.

:-)

1. Data: 2004-12-07 21:47:18

Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> często prze[ala się tam żarówka. Ostatnio np. po tygodniu. Często pali się
> całą noc, ale wydaje mi się, że tydzień to i tak za krótko....

Wyłącznik światła może być uszkodzony - iskrzy przy włączaniu.
Taka dyskusja toczyła się kiedyś na pl.misc.elektronika.
Też miałem tego typu problemy, a wymiana wyłącznika pomogła. Nie do wiary
:-)

Pozdrrr... Reksio

1. Data: 2004-12-07 22:13:49

Od: "Adro" <a...@p...Tyskie.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik >> Piotrek << napisał:

[...]
> Ja mam dwie tezy:
> - sąsiad wykręca dobre żarówki i wkręca przepalone ;) tylko skąd ma
> tyle przepalonych

To się nazywa powrót do przyszłości :-) :

--
* * * * * * * *
Tymczasem,

1. Data: 2004-12-07 22:43:14

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotrek" <p...@W...gazeta.pl> writes:

> często prze[ala się tam żarówka. Ostatnio np. po tygodniu. Często pali się
> całą noc, ale wydaje mi się, że tydzień to i tak za krótko....

Za krotko.

> - sąsiad wykręca dobre żarówki i wkręca przepalone ;) tylko skąd ma tyle
> przepalonych

Oznacz zarowke i sprawdz.

> - problem z instalacją?

Moze byc... Zobacz, czy tam sie gdzie woda z deszczu nie dostaje.

MJ

1. Data: 2004-12-08 06:41:04

Od: "bu@" <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek wrote:
> [...]
> często prze[ala się tam żarówka. Ostatnio np. po tygodniu. Często pali się
> całą noc, ale wydaje mi się, że tydzień to i tak za krótko....

moze wstawic jakas 'energooszczedna'? one sie tak szybko nie przepalają
;-) i do takiego gankowego światła może być jakaś najtańsza bo chyba
barwa światła nie ma już takiego znaczenia

--
b.
f...@f...onet.pl

1. Data: 2004-12-08 07:31:30

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze wstawic jakas 'energooszczedna'?

juz widze jak długo byłaby na swoim miejscu ,i widze listę sąsiadów którym
akurat taka żarówka dobrzy by pasowała w pokoju.
p.

1. Data: 2004-12-08 07:59:21

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co może być powodem?
> Ja mam dwie tezy:
> - sąsiad wykręca dobre żarówki i wkręca przepalone ;) tylko skąd ma tyle

To moze byc tez wadliwa (przepalona) oprawka zarowki.
Mielismy tak w kuchni - co miesiac przepalaly sie zarowki, dopiero wymiana
tej oprawki pomogla.
Pozdrowienia,
Lila

1. Data: 2004-12-09 21:45:49

Od: "swiatowid" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> moze wstawic jakas 'energooszczedna'?
>
> juz widze jak długo byłaby na swoim miejscu ,i widze listę sąsiadów którym
> akurat taka żarówka dobrzy by pasowała w pokoju.
> p.

mozna maznąć czerwoną farbą. I kupić taką marki Pila czy coś równie
atrakcyjnego.

Ceny nowych mieszkan w duzych miastach za m2 ?????
Lodówka whirlpool ARC 5551AL
Gdzie szukac mebli kuchennych zgodnych z Fama Wyszkow?
bambus
płynne tapety