stary tapczan do spania

1. Data: 2004-12-08 08:15:54

Temat: stary tapczan do spania
Od: "maya" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na stancji bardzo stary tapczan, spie na nim...niestety jest on (mimo
odkurzania) zakurony brudny i nieprzyjemnie pachnie...co moge z tym zrobic?
Pewnie w srodku jest mnostwo kurzu miedzy sprezynami ;( ...

1. Data: 2004-12-10 22:08:21

Temat: Re: stary tapczan do spania
Od: "swiatowid" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maya" <i...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zrobic?
> Pewnie w srodku jest mnostwo kurzu miedzy sprezynami ;( ...

uprac ? zajrzeć do środka ?

Przepalająca się żarówka.
Ceny nowych mieszkan w duzych miastach za m2 ?????
Lodówka whirlpool ARC 5551AL
Gdzie szukac mebli kuchennych zgodnych z Fama Wyszkow?
bambus