Przepis na anakndę lub innego węża.

1. Data: 2001-10-17 14:16:57

Temat: Przepis na anakndę lub innego węża.
Od: "Stiepan" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Szanowni grupowicze pomożcie znaleźć przepis na węża (anakonda 4m długości)
w wersji na grila.

Dzięki z góry.
Stiepan

1. Data: 2001-10-17 17:02:50

Temat: Re: Przepis na anakndę lub innego węża.
Od: "Vefour" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

anakondy nie jadlem - mniejsze robi sie dosc tradycyjnie, szlachtujesz gada
(wypijasz krew jak lubisz), na kawalki i na grill - potem sciagasz skore i
jesz. W Peru byl taki numer, ze jak przeciales skore, to mieso sie ruszalo,
ale nie mam pojecia jak to osiagneli 9waz byl ugotowane by the way).

1. Data: 2001-10-17 19:08:59

Od: Ania Nieszkowska <n...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

Potwierdam, bo wlasnie sie zapytalam Jojo (José to moj przyjaciel, lekarz z
Peru). Anakondzie zaprzeczyl, ze napewno nie w Peru to jadaja. Po chwili
zastanowienia dodal ze jest to mieso wezowe jadane glownie przez Indian z
Amazonii (on sam jest z Limy -czyli regionu przy Pacyfiku i dosc dalegiego od
dzungli amazonskiej). Potem mu sie przypomnielo ze Indianie znad Amazonki to
oliwy nie maja i rzekl stanowczo ze to roba na na grillu (ogniska). Potem juz
tylko powiedzial ze osoby ktore jadly mieso wezowe twierdzily ze smak dokladnie
upieczonego prosiecia...;
To wszystko co sie dowiedzilam z wezowego zrodla.....
Ania

1. Data: 2001-10-18 07:01:56

Od: "Stiepan" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wielkie.

1. Data: 2001-10-18 07:10:52

Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Trochę się narobisz budując czterometrowy grill!
MYślisz, że warto?

Namaste!
EuGeniusz Dębski

1. Data: 2001-10-18 07:36:39

Od: "Stiepan" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> napisał w
wiadomości news:9qlvbb$mnm$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Hej!
> Trochę się narobisz budując czterometrowy grill!
> MYślisz, że warto?

Myślę że poporcjujemy gada.

1. Data: 2001-10-18 08:04:03

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stiepan" <s...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości

> Myślę że poporcjujemy gada.

A skad go macie?

Jader

1. Data: 2001-10-18 08:52:48

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stiepan wrote:

> Użytkownik "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> napisał w
> wiadomości news:9qlvbb$mnm$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
>
> Myślę że poporcjujemy gada.

o rany, ja myslalam, ze Ty zartujesz, ze np masz sasiada, ktoremu
anakonda sie wymyka i Cie odwiedza i chcesz sie jej pozbyc, albo co...
TY TAK NA POWAZNIE? BEDZIESZ GO JADL????

ojej...
--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

'uroczyscie zapewniam, ze zrodzilam sie z powietrza
mozna mi palic swieczki zezwalam uprzejmie
ale niech nikt nie mówi: spoczywaj w pokoju'

1. Data: 2001-10-18 09:47:32

Od: "Monika Sawicka" <m...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9qm244$4df$...@s...man.poznan.pl...

> A skad go macie?

Właśnie... W płockim ZOO są, nawet można sobie tanio kupić węża do domu, ale
żeby go zaraz zjadać?
Nie miałabym sumienia :)

monika pozdrawia

1. Data: 2001-10-18 10:23:32

Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Sawicka" <m...@l...net.pl> napisał w wiadomości

> Właśnie... W płockim ZOO są, nawet można sobie tanio kupić węża do domu, ale
> żeby go zaraz zjadać?
> Nie miałabym sumienia :)
>
> monika pozdrawia

Anakondki się jej żal zrobiło! A taka anka z kondą zezarła kilkaset milusich
kurczaczków, zanim te swoje m-4 osiągnęła! Albo jakie
pekari, albo prosiaczka - na wolności.

Ja tylko widzę problem z mordunkiem jej. Nie MOniki, tylko wenża. Jak - udusić?
Poderżnąć gardło? A gdzie to ma gardło? Utopić?
Prądem? Gaz?
Może ustawić na pokrywce od słoika i tą nitką, co to ją niedawno dziewczyny podżynały
gardła - kręcić i rżnąć, kręcić i
rrrrżżżżnąććććć!

Edede

Chleb