Re: Przepis na anakndę lub innego węża.

From: Ania Nieszkowska <n...@n...fr>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Przepis na anakndę lub innego węża.
Date: Wed, 17 Oct 2001 21:08:59 +0200

Potwierdam, bo wlasnie sie zapytalam Jojo (José to moj przyjaciel, lekarz z
Peru). Anakondzie zaprzeczyl, ze napewno nie w Peru to jadaja. Po chwili
zastanowienia dodal ze jest to mieso wezowe jadane glownie przez Indian z
Amazonii (on sam jest z Limy -czyli regionu przy Pacyfiku i dosc dalegiego od
dzungli amazonskiej). Potem mu sie przypomnielo ze Indianie znad Amazonki to
oliwy nie maja i rzekl stanowczo ze to roba na na grillu (ogniska). Potem juz
tylko powiedzial ze osoby ktore jadly mieso wezowe twierdzily ze smak dokladnie
upieczonego prosiecia...;
To wszystko co sie dowiedzilam z wezowego zrodla.....
Ania