[Przepisane z pl.rec.kuchnia] Mrożenie

1. Data: 2004-10-25 21:07:59

Temat: [Przepisane z pl.rec.kuchnia] Mrożenie
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uprzejmie proszę osoby wykształcone o rozwinięcie tematu na grupie
pl.rec.kuchnia dla tamtejszych grupowiczów lub jeśli nie to dla mnie na tym
forum.
Co się może z poniższego wykluć ... ??

Jest kilka odpowiedzi za i kilka przeciw rozmrażaniu, mrożeniu, rozmrażaniu
i konsumpcji
---------
Witam kucharzy !

Mam jedno pytanie.
Słyszałam plotkę, że rozmrożonego pożywienia nie można ponownie
zamrozić, bo rozwijają się wtedy niezdrowe bakterie. Proszę o
potwierdzenie lub zaprzeczenie. Rozmrażam, mrożę ponownie i żyję, ale
stwierdzenie to mnie zastanowiło.

Ania
---------

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

2. Data: 2004-10-26 19:34:04

Temat: Re: [Przepisane z pl.rec.kuchnia] Mrożenie
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cljq61$ok4$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> zamrozić, bo rozwijają się wtedy niezdrowe bakterie. Proszę o
> potwierdzenie lub zaprzeczenie. Rozmrażam, mrożę ponownie i żyję, ale

kurcze, ja to nawet czytalam w roznych artykulach i mysle, ze to nie plotka,
ale nie umiem tego podeprzec naukowymi dowodami. moze chodzi o takie
maksymalne rozmrozenie w wysokiej temeraturze?

Levoxyl???
inetrakcje przy pigułce anty
Endokrynolog w Warszawie -gdzie?
Gdzie biorezonans antynikotynowy w Łodzi?
[narkozis aversis ;)]