Re: Przepisanie recepty w aptece..

From: "Pitlab" <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Przepisanie recepty w aptece..
Date: Wed, 10 Sep 2003 20:36:40 +0200

Generalnie nie istnieje coś takiego jak odpis recepty. Apteka wydając lek
zarejestrowany do wydawania na receptę(np. leki antykoncepcyjne) powinna
posiadać "podkładkę" czyli receptę. Czasami apteka idzie na ręke i wykonuje
odpis,( ale jest to juz tylko dobra wola i uprzejmośc ze strony farmaceutów)
zastrzega jednak, że resztę można wykupic tylko u nich.
Lekarz moze na jednej recepcie przepisac leki antykoncepcyjne na 6 miesięcy
więc nikt w aptece nie pilnuje ściśle 30 dni ważności recepty.

--

Piotrek.
http://pitlab.webpark.pl