Re: Przepisanie recepty w aptece..

Data: 2003-09-10 20:26:56
Temat: Re: Przepisanie recepty w aptece..
Od: "WALDIM" <w...@a...pl>

> Z tego co wiem to na antybiotyk masz 7 dni, a po tym czasie płacisz
chyba 100%
> ( przynajmniej tak mi kobieta - mgr farmacji - w aptece
powiedziała.

a to co za bzdura???
pani magister wymyslila nowy przepis...
recepta na antybiotyk jest wazna SIEDEM DNI a potem jest NIEWAZNA i
nie moze byc zrealizowana...
a tak na marginesie...
jak ktos sie spotka z glupota w aptece to polecam uwadze numer
telefonu: (0-22) 628 28 60 to numer do Centralnego Nadzoru
Farmaceutycznego... oni tam dokladnie wiedza jakie sa przepisy i co
zrobic pani w okienku ktora ich jeszcze sie nie nauczyla..

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl