Re: Przepisanie recepty w aptece..

Data: 2003-09-17 20:03:19
Temat: Re: Przepisanie recepty w aptece..
Od: "WALDIM" <w...@a...pl>

> uuu a to juz obraza!!!
> jak nie wiesz jak jest na prawde to nie pisz głupot!!!
> a moze sam załozysz apteke, jak to takie proste i dochodowe, co?
> wcale nie staramy sie leczyc same pacjentow bo to nie nasza
działka,
> na niektore dolegliwosci sa tylko drogie preparaty, jesli jest lek o
takiej
> samej dawce substancji leczniczej np w 2 wariantach cenowych to
informuje
> pacjenta o tym i pacjent sam decyduje czy chce zapacic wiecej czy
nie,(
> [...]

obraza? ze ktos robi interes to jest obraza?
tylko mi nie pisz ze nie sprzedajecie lekow w apatekach bez recepty bo
dziesiatki dziewczat nigdy nie byly u ginekologa i nie widzialy na
oczy recepty bo sprzedaje im sie w aptekach leki bez recepty w tym
Postinor i tabletki antykoncepcyjne...
nie ma dwoch substancji lecznich w roznych wariantach cenowych...
kazdy lek to inna substancja choc chemicznie niby to samo...
przykladem jest Aspiryna Bayer'a ktora jest robiona z tego samego
(polskiego) kwasu salicylowego co polopiryna S
a niech ktos uwierzy ze sa sobie rowne :)
nie probujecie leczyc? a doradzanie pacjentowi ktory lek ma kupic na
takie czy inne dolegliwosci nie jest forma leczenia? w takich
wypadkach powinno sie odsylac do lekarza a nie sugerowac zakup 5
roznych specyfikow...
zbyt czesto bywam w aptekach zeby nie zauwazyc co sie tam dzieje...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl