Przepisy kulinarne

1. Data: 2009-03-30 16:16:28

Temat: Przepisy kulinarne
Od: "Patrycja" <M...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Lubię eksperymentować w gotowaniu i właśnie szukam przepisów na takie oto
dania świąteczne:
-schab nadziewany śliwkami
-miodownik
-pasztet pieczony
Wolałabym gdyby były one dość proste i jednocześnie smaczne :)
Prosiłabym o przepisy i rady dotyczące tych potraw.

Z góry dziękuję za pomoc.

2. Data: 2009-03-30 18:58:25

Temat: Re: Przepisy kulinarne
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Patrycja wrote:

> [...]
> Wolałabym gdyby były one dość proste i jednocześnie smaczne :)
> Prosiłabym o przepisy i rady dotyczące tych potraw.

use the google luke...

Waldek

3. Data: 2009-03-30 21:22:35

Od: pSp <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Mar 2009 20:58:25 +0200, Waldemar Krzok napisał(a):

> use the google luke...
>
> Waldek
(ze tak sie podlacze)...

lub zastap schab karkowka - bedzie latwiej - tluszcz ladnie podkresla
smaki, wiec latwiej. Kup jakis ocet balsamiczny z atomizerem, na pocztek
wystarczy :)

K.

4. Data: 2009-03-31 06:34:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Patrycja <M...@m...com> tak oto plecie:

> [...]
> Wolałabym gdyby były one dość proste i jednocześnie smaczne :)
> Prosiłabym o przepisy i rady dotyczące tych potraw.

Eksperymentem byłoby może dodanie miodu do pasztetu czy schabu do
miodownika... ale takie proste i oczywiste przepisy na pęczki można wyguglać

Qra

5. Data: 2009-03-31 10:47:42

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Mar, 08:34, "Qrczak" wrote:
> [...]
> Eksperymentem byłoby może dodanie miodu do pasztetu czy schabu do
> miodownika... ale takie proste i oczywiste przepisy na pęczki można wyguglać

Ech, nie zrozumiałaś;)
Eksperyment polega na tym, jak ludki reagują na prośbę posłania
przepisu mailem;p

--
Pozdrawiam :)
JM

6. Data: 2009-03-31 13:29:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie JaMyszka <f...@g...com> tak oto plecie:

> Ech, nie zrozumiałaś;)
> Eksperyment polega na tym, jak ludki reagują na prośbę posłania
> przepisu mailem;p

A tam było, że mailem?

Qra, jakby co to tympa jezdem

7. Data: 2009-03-31 13:55:02

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Qrczak*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C Pippi):

> Qra, jakby co to tympa jezdem

To idź się naostrz!
Tu kuchnia, tu tympy/tempy/tępy nie ma prawa bytu

Magda *gdaMa*, jakby co to w sobotę sprawdzałam ostrość noża przy krojeniu
cebuli - tympy nie był...

8. Data: 2009-03-31 14:17:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 15:55:02 +0200, gdaMa napisał(a):

> *Qrczak*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C Pippi):

> To idź się naostrz!
> Tu kuchnia, tu tympy/tempy/tępy nie ma prawa bytu

Zwłaszcza w bezpośredniej styczności z Qrą :-D

9. Data: 2009-03-31 14:27:43

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Mar, 15:29, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie JaMyszka <f...@g...com> tak oto plecie:

> A tam było, że mailem?

No masz! ... heheheee... Patrząc na profil, nie widzę innego podejścia
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=GDHT
OhIAAABTDEV7MQ1kQ1xoDQw5uEDP8rhlH0Pnl47z4AZhN98BFg

Ale, ale... moim największym eksperymentem w gotowaniu było zbieranie
z sufitu upieczonych jajek;p

10. Data: 2009-03-31 15:05:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie JaMyszka <f...@g...com> tak oto plecie:

> No masz! ... heheheee... Patrząc na profil, nie widzę innego podejścia
> [...]

Patrząc na profil wnoszę, że ma wiele rozmaitych problemów. Jak każde
dziecko neostrady.

> Ale, ale... moim największym eksperymentem w gotowaniu było zbieranie
> z sufitu upieczonych jajek;p

A to było akurat na Wielkanoc? Bo jak nie, to OT :-)

Qra

W-wa, Arkadia, Lukullus, ciastko rumowo-kajmakowe.
kostkarka do lodu
Pstrąg
które masło dla fanatyka?
Kłopot z opadającym biszkoptem