Przepisy na zdrowe jadlo!

21. Data: 2006-04-21 21:15:50

Temat: Re: Przepisy na zdrowe jadlo! [ot]
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message
news:e2bhla$apf$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Obok rzeczonej pani z biustem buty były. Sfotografowane. Dwa. Tylko
> tak asymetrycznie - jeden powyżej drugiego. Jakiś nowy kanon urody?
> Hmmm... ;)
>
> Pozdrawiam - Aicha

Pikantní salát z pekingského zeli...

22. Data: 2006-04-21 21:17:59

Od: "Wielki DŻU" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości
> Moze zle przeczytalas i to miala byc reklama BiUsTOW...:P
>
> Pierz
> K.T. - starannie opakowana

Czy pierzasta Thomsonowa starannie opakowana, co się teraz wyłacznie kojarzy
ze zdechłymi łabędziami zakłada tu drugie Zasłupie - bar "Pod gołym CYCEM"?

Wielki DŻU

23. Data: 2006-04-21 21:40:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Apr 2006 23:07:35 +0200, "Aicha"
<b...@m...pl> wrote:

>Obok rzeczonej pani z biustem buty były. Sfotografowane. Dwa. Tylko
>tak asymetrycznie - jeden powyżej drugiego. Jakiś nowy kanon urody?
>Hmmm... ;)
>
>Pozdrawiam - Aicha

A nie nosi sie butow asymetrycznie???? no patrzcie panstwo... :PP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

24. Data: 2006-04-21 21:52:53

Temat: Re: Przepisy na zdrowe jadlo!
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maf" <m...@n...alpha.pl> napisał w wiadomości

> Misie podoba, strona.
> Czekam na przepis kiszenia kapusty w beczce (deptanie, ugniatanie nogami)
> Pozdr
> maf

Ale kapusta ma smak dopiero jak ją ugniata męska noga...świeżo wyjeta z
gumofilca i odwinieta z onucy...

Marek

25. Data: 2006-04-21 22:08:35

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie nosi sie butow asymetrycznie???? no patrzcie panstwo... :PP

Chyba symetrycznie raczej. Panowie inżynierowie, jaka to symetria? ;)
A mnie chodziło o długość nogi - tej niewidzialnej.

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

26. Data: 2006-04-21 23:03:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Aaaa, to widocznie nidozywiona osoba...

Pierz
K.T. - starannie opakowana

27. Data: 2006-04-22 15:06:48

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> napisal w
wiadomosci

> Mam pytanie odnosnie tego przepisu:
>
> http://kuchareczka.com/?/przepisy/zupa_z_czerwonej_s
oczewicy

> Czy to sa jakies wyrafinowane tortury? Kaze sie dziecku uczestniczyc w
> przygotowywaniu obiadu, a potem sadza pomiedzy dwiema objadajacymi sie
> panienkami i wrecza surowa marchewke?

Bo dziecku nie za bardzo smakowala?

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.pajacyk.pl/index.php3

28. Data: 2006-04-22 15:30:48

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> napisal w
wiadomosci

Trafilam na salatki. Widok tej rozmarzonej pani z niemal calymi piersiami na
wierzchu i z porem w rekach mnie rozwalil na lopatki;))) Pewnie takich
gagow jest wiecej na stronie...
http://kuchareczka.com/?/przepisy/salatka_rzodkiewko
wo-kartoflana
Moze jednak wole tradycyjne, konkretne strony z przepisami ;)

29. Data: 2006-04-22 15:52:22

Od: "Wielki DŻU" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:e2ba59$nua$1@inews.gazeta.pl...
> In news:1145620107.158643.97880@e56g2000cwe.googlegroup
s.com,

> [...]
>
> Czy to sa jakies wyrafinowane tortury? Kaze sie dziecku uczestniczyc w
> przygotowywaniu obiadu, a potem sadza pomiedzy dwiema objadajacymi sie

To może być ukryta strona pedofili...

d.

30. Data: 2006-04-22 15:57:45

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s <i...@T...pl> napisał(a):

> Trafilam na salatki. Widok tej rozmarzonej pani z niemal calymi piersiami
na
> wierzchu i z porem w rekach mnie rozwalil na lopatki;)))

Bo to pewnie jest /tak naprawdę/ sałatka z roz-porem.

O mamo, jakie mi się następne skojarzenia rozwijają... ;-P

Ania

ryż - podstawa zdrowej kuchni
[allegro] Zapraszam serdecznie na moje aukcje
PRZEPIS na sałatkę z chińskich zupek
Re: Juz placa za rakotworczy tefon !
sklep z owocami morza w arkadii?