Przepisywanie pigulek.

1. Data: 2003-12-23 07:54:02

Temat: Przepisywanie pigulek.
Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Mam szybkie pytanie - czy pigulki antykoncepcyjne poże przepisac zwykły
internista lub lekarz rodzinny, czy tylko ginekolog?

Pozdrawima - Ula

2. Data: 2003-12-23 08:21:36

Temat: Re: Przepisywanie pigulek.
Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

UlaD (u...@a...net) napisał(a):

> Mam szybkie pytanie - czy pigulki antykoncepcyjne poże przepisac zwykły
> internista lub lekarz rodzinny, czy tylko ginekolog?

Moze, mi w kazdym badz razie wypisuje :)

pozdr.nann

3. Data: 2003-12-23 09:32:29

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "UlaD" <u...@a...net> napisał w wiadomości
> Mam szybkie pytanie - czy pigulki antykoncepcyjne poże przepisac zwykły
> internista lub lekarz rodzinny, czy tylko ginekolog?
>

> Pozdrawima - Ula

moze.
A.

4. Data: 2003-12-23 11:04:45

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Mam szybkie pytanie - czy pigulki antykoncepcyjne poże przepisac zwykły
> internista lub lekarz rodzinny, czy tylko ginekolog?
>

> Pozdrawima - Ula

Witam,

Mnie kiedyś ( jeszcze przed erą kas chorych) recepty na pigułki wypisywał
znajomy dentysta :)) ALe oczywiście tylko wtedy gdy nie miałam powodów, żeby
iść do ginekologa. Zdarzyło się też mi kiedyś, że przed moim wyjazdem na
wakacje mój ginekolog poszedł na urlop i wtedy - po przedstawieniu sytuacji -
dostałam receptę od lekarza ogólnego.

Pozdrawiam

Kasia S.

5. Data: 2003-12-23 11:37:56

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

każdy lekarz, łącznie z dentysta i weterynarzem może wypisać pigułki- nie ma
ograniczenia formalnego.

6. Data: 2003-12-23 12:36:50

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> każdy lekarz, łącznie z dentysta i weterynarzem może wypisać pigułki- nie
ma
> ograniczenia formalnego.

weterynarz nie moze. ma prawo do wypisywania tylko niektorych lekow
"ludzkich", zreszta jest to bardzo ograniczony horyzont i tylko takie, ktore
moga byc stosowane zarowno w przypadku zwierzat jak i ludzi. Tabletki
antykoncepcyjne hormonalne do nich nie naleza.

Anka

7. Data: 2003-12-23 14:10:21

Od: "pestifer" <p...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "UlaD" <u...@a...net> napisał w wiadomości
> Mam szybkie pytanie - czy pigulki antykoncepcyjne poże przepisac zwykły
> internista lub lekarz rodzinny, czy tylko ginekolog?

kazdy moze, nawet niezwykly internista

8. Data: 2003-12-23 19:21:59

Temat: Re: Re: Przepisywanie pigulek.
Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętnego dnia Tue, 23 Dec 2003 13:36:50 +0100, Anka Łazowska
<a...@c...pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

>Tabletki antykoncepcyjne hormonalne do nich nie naleza.

A wlasnie ze naleza ;)
Wielu jeszcze wetow nawet dla zwierzat przypisuje ludzkie leki
hormonalne - mimo ze dostepne sa ich wersje weterynaryjne - tak samo
malo dla zwierzakow zreszta przyjazne.
Jednakze recepta na ludzkie leki antykoncepcyjne wystawiona przez weta
- jest jak najbardziej w aptekach honorowana. Podobnie jak na bardzo
wiele innych lekow - antybiotykow, lekow onkologicznych itp.

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

9. Data: 2003-12-23 20:37:59

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ma
>
> weterynarz nie moze.

może.

Do Roberta!
Wynik badania moczu
Ginekolog / Gdańsk
Szukam stron o odchudzaniu, dietach, itp.
wezly chlonne