wezly chlonne

1. Data: 2003-12-22 21:31:58

Temat: wezly chlonne
Od: Elfik <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam takie pytanko:

Praktycznie odkad pamietam mam powiekszone wezly chlonne za uszami i pod
zuchwa. Bol jest odczuwalny przy ucisku, podczas zimnej pogody no i
przeziebienia. Lekarz kiedys tam stwierdzil ze "taka moja uroda" i nie ma
sie czym przejmowac..

Czy faktycznie tak jest?

Pozdr,
Elfik

2. Data: 2003-12-23 18:31:32

Temat: Re: wezly chlonne
Od: "Anty" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfik" <...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zuchwa. Bol jest odczuwalny przy ucisku, podczas zimnej pogody no i
> przeziebienia. Lekarz kiedys tam stwierdzil ze "taka moja uroda" i nie ma
Powiększone węzły chłonne mogą być oznaką raka - chłoniak.
Anty

3. Data: 2003-12-23 19:55:01

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiększone węzły chłonne mogą być oznaką raka - chłoniak.
> Anty

Żeby stwierdzić raka czy jakąkolwiek inną chorobę wypadałoby zrobić badania,
a nie stawiać diagnozę tylko na podstawie powiększonych węzłów, powiększone
mogą być także przy spadku odporności...pozdrawiam A

4. Data: 2003-12-23 20:10:49

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam to samo. Dochodzi do tego jeszcze praktycznie ciągły stan podgorączkowy
(37,2). Moja lekarz wysłała mnie do poradni immunologicznej.Idę tam w
styczniu, ciekawa jestem co powiedzą.

Candida u dziecka, prosba o radę.
Problem z łokciem
Rozrzut czasu w lekach ?