Przepływowy gazowy podgrzewacz wody jaki???

1. Data: 2005-02-22 15:57:14

Temat: Przepływowy gazowy podgrzewacz wody jaki???
Od: "Tomasz Niewczas" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Stoje przed dylematem kupna
nowego podgrzewacza wody.

Zastanawiam sie nad modelami
VAILLANT MAG 24/2 PREMIUM RXI - 22,7 kW
VAILLANT MAG 19/2 PREMIUM RXI - 17,4 kW

lub

ARISTON COMPACT electronic GIWH 10EA 17,4 kW
ARISTON COMPACT electronic GIWH 13EA 22,7 kW

Czy grupowicze moga cos polecic.
Jaka jest roznica miedzy 17,KW a 22,7 kw?
Czy do mieszknanka z wanna wystarczy 17,4 kW
Wyczytalem gdzies ze do napelniania wanny lepszy 22,7 kW

Moze ktos z grupowiczow posiada ktorys z w/w modeli i chce sie
podzielci uwagami.
No i moze ktos zna jakies sklepy internetowe z taniumi
podgrzewaczami

2. Data: 2005-02-22 16:28:37

Temat: Re: Przepływowy gazowy podgrzewacz wody jaki???
Od: "Krzysztof" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten większy ma większą wydajność. Do podgrzewaczy przepływowych musisz mieć
specjalne przyłącze, z odpowiednimi bezpiecznikami i przewodami.

3. Data: 2005-02-22 18:40:25

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof" <r...@p...wp.pl> writes:

> Ten większy ma większą wydajność. Do podgrzewaczy przepływowych musisz mieć
> specjalne przyłącze, z odpowiednimi bezpiecznikami i przewodami.

Gazowych?

Poza tym, odpowiadajac nalezy:
1) przycinac cytaty
2) odpowiadac POD pytaniem.

MJ

4. Data: 2005-02-22 19:59:38

Od: "Krzysztof" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym, odpowiadajac nalezy:
> 1) przycinac cytaty
> 2) odpowiadac POD pytaniem.
>
> MJ

Niestety dałem plamę, ale jestem elektrykiem i jak tylko widzę oznaczenie
"kW" to mi się wszystko kojarzy z elektrycznością.
Pozdrawiam Krzysztof

wylaczne uzytkowanie strychu-przepisy
Jak uratować wełniany sweter?
mieszkanie narożne - ogrzewanie