Re: Przepraszam, że o bieliźnie

From: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Przepraszam, że o bieliźnie
Date: Wed, 18 Feb 2004 12:11:11 +0100

Dnia 2004-02-18 10:39, Użytkownik Aga napisał:

> Kochane dziewczyny przepraszam, że wyżalę się na tej stronie ale traktuję Was
> jak przyjaciółki i może Wy mi pomożecie.
> W styczniu skuszona atrakcyjną ofertą bielizny firmy Miriale z Warszawy
> złożyłam swoje dane i zgodziłam się do informowania mnie o nowościach i
> przysyłania jej oczywiście z możliwością bezproblemowego odesłania. I tak też
> się stało przysłano mi zestaw za ok. 70 zł. i warunkiem firmy aby dokonać
> zwrotu było nierozerwane opakowanie. Uśmiałam się z tego i im ją odesłałam na
> skr. poczt. Teraz otrzymuję ponaglenia do zapłaty już kwoty ok. 100 zł. Może
> [...]
Zadzwon do nich (dzwon az sie dodzwonisz) i popros o wykreslenie cie z
bazy danych i poinformuj ze paczke odeslalas.
Jesli paczke odeslalas listem poleconym to nie ma problemu - masz dowod.
Jesli zwyklym to tez nic sie nei dzieje, bo oni tez wyslali ci listem
zwyklym i tez nie maja potwierdzenia ze paczke dostalas.
Nie przejmuj sie, a listy z prosba o zaplate ( potem z odsetkami a potem
ze komornik przyjdzie) od razu do kosza..
Ja juz z nimi to przerabialam. Rozmowa zalatwila wszytsko.

Jak masz pytania to na priv.

b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu