Przeprowadzka

1. Data: 2006-09-27 20:31:29

Temat: Przeprowadzka
Od: "światowid" <d...@w...riders.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy moglibyście polecić mi jakąś sprawdzoną i niedrogą firmę przeprowadzkową
w Warszawie? Wiem, że jest Węgiełek itp, ale trzeba za nich wybulić dużą
kasę, a zaraz po wykończeniu własnego mieszkania jest to problem.
Dominik

2. Data: 2006-09-28 07:50:15

Temat: Re: Przeprowadzka
Od: Beniamin <w...@n...spamuj.mnie.na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

światowid napisał(a):
> [...]
> w Warszawie? Wiem, że jest Węgiełek itp, ale trzeba za nich wybulić dużą
> kasę, a zaraz po wykończeniu własnego mieszkania jest to problem.

Poszukaj na tym forum mojego posta sprzed około roku. Polecałem firmę, z
której korzystałem 2 lata temu oraz właśnie trochę po tym poście po raz
drugi - za każdym razem wszystko OK.

Beniamin

3. Data: 2006-09-28 08:22:52

Od: "DS" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki

4. Data: 2006-09-28 09:27:49

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2006-09-27 22:31, Niejaki/a światowid bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

http://www.movers.pl/
Pisalem o nich na p.r.w:
http://tinyurl.com/rsx8g

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

Rozczarowanie pralka Siemens:(
Co na muchy???
Zmywarka
Bosch KGN 36X40 z NoFrost
Z domu do domu ;) Zlece transport Poznan - Lodz (Wielun)