Nocne zjawisko

1. Data: 2010-04-25 19:02:12

Temat: Nocne zjawisko
Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Męczy mnie to coś od 3 tygodni
objawy
kładę się spać i budzę się wybudzam się z takimi objawami
- buł kręgosłupa mięśni jakby paraliż porównuje to
- ucisk w żołądku

- strach ze coś sie stanie
wystarczy kilka głębszych oddechów trochę poruszać sie w łóżku i jest już
wszystko ok
nic nie boli itd jedyne co to odbija mi się coś w tym stylu

Jeśli chodzi o bezdech senny sprawa wykluczona przez dwóch znajomych lekarzy
możliwości
1- wątroba
2- zołądek
3- kręgosłup jakiś ucisk
4- nerwica
5- braki magnezu lub Potasu

Acha jeszcze rano cały jestem z pocony

2. Data: 2010-04-25 19:13:24

Temat: Re: Nocne zjawisko
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nic nie boli itd jedyne co to odbija mi się coś w tym stylu
>
> Jeśli chodzi o bezdech senny sprawa wykluczona przez dwóch znajomych

Nie tylko medycyna.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

3. Data: 2010-04-25 23:25:39

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-25 21:02, Jacek Buda pisze:
> [...]
> nic nie boli itd jedyne co to odbija mi się coś w tym stylu
>
> Jeśli chodzi o bezdech senny sprawa wykluczona przez dwóch znajomych lekarzy

A co Ci powiedział lekarz psychiatra?

--
animka

4. Data: 2010-04-25 23:34:12

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Acha jeszcze rano cały jestem z pocony

A co się zmieniło od tych trzech tygodni?
Ja się budzę spocony jak przed spaniem wypiję 8 piw.
No i żona twierdzi, że chrapię - ja zaprzeczam,
bo JA NIE SŁYSZĘ ŻADNEGO CHRAPANIA.
No chyba, że się budzę na siku, to słyszę jak żona chrapie.... ;))))

Feromon

5. Data: 2010-05-03 18:26:34

Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo JA NIE SŁYSZĘ ŻADNEGO CHRAPANIA.
> No chyba, że się budzę na siku, to słyszę jak żona chrapie.... ;))))

Zawsze jest jeszcze winny stres i ewentualnie fatalne spanie w dusznym
pomieszczeniu.
Wiele zdrowia.
JacekG.

6. Data: 2010-05-06 20:37:06

Temat: Przepuklina przełyku
Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie
po badaniach ( nie było gastroskopi
stwierdzono przepuklinę przełyku

z leków famigast 2 razy dziennie

Co sadzicie o tym

7. Data: 2010-05-08 18:30:46

Temat: Re: Przepuklina przełyku znaczna poprawa
Od: "Jacek Buda " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Buda <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> jak w temacie
> po badaniach ( nie było gastroskopi
> stwierdzono przepuklinę przełyku
>
> z leków famigast 2 razy dziennie
>
> Co sadzicie o tym

3 dni stosowania famigastu nic więcej
czuję się lepiej śmie spokojnie
w nocy jest lepiej
bez komęntarzy po prostu no coment

8. Data: 2010-05-20 07:48:53

Od: "sz" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Acha jeszcze rano cały jestem z pocony

a bywasz z grzany?

9. Data: 2010-05-21 18:58:48

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"sz" 4bf4e973$0$19172$6...@n...neostrada.pl

> a bywasz z grzany?

Albo z ziębnięty? ;) Lub z ziajany? ;)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

10. Data: 2010-07-15 16:44:19

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli chodzi o bezdech senny sprawa wykluczona przez dwóch znajomych
> lekarzy
> możliwości

jeszcze nie urodzil sie taki lekarz co umie zdjagnozowac bezdech senny
bez wzgledu (!!!) na to co sami o sobie twierdza (!!!)
pelna diagnoze bezdechu sennego mozna uzyskac wylacznie (!) przez badanie
polisomnograficzne (2 noce w klinice)
sprobuj poczytac: http://tinyurl.com/27ozxpm

pozdr
plumke

931 CHarity Help 24672
Ból głowy, nudności, dziwne napięcie w sercu po wysiłku.
Re: Zimne ręce?...
jak zmierzyć cisnienie na nodze
fff