Przesadzanie - 2 pytania

1. Data: 2003-11-14 08:05:10

Temat: Przesadzanie - 2 pytania
Od: "Howk" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Czy można jeszcze przesadzać drzewka - chodzi mi o sosny. Przesadziłem
kilka sosen we wtorek i nie wiem czy mi się przyjmą bo dowiedziałem się od
przyrodnika (nauczyciela) że to już trochę za późno, czy można coś zrobić
żeby zwiększyć prawdopodobieństwo żeby mi nie zmarniały? A może nie ma się
czym przejmować? W sobotę chciałem dosadzić jeszcze kilka sosenek i
przesadzić tujki ale teraz już nie wiem...
2. Czy w doniczce umiejscowionej na podwórku drzewka (tujki, sosny, cisiki)
są bardziej bezpieczne, czy może jednak je przesadzić do ziemi? a może
schować do jakiegoś pomieszczenia na zimę (choć ten ostatni pomysł najmniej
mi się podoba).

2. Data: 2003-11-14 11:15:02

Temat: Re: Przesadzanie - 2 pytania
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Howk" <f...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> czym przejmować? W sobotę chciałem dosadzić jeszcze kilka sosenek i
> przesadzić tujki ale teraz już nie wiem...

Trochę późno jest. oczekaj do wiosny. Przesadzone możesz porządnie podlać,
jak mróz puści.

> [...]
> są bardziej bezpieczne, czy może jednak je przesadzić do ziemi? a może
> schować do jakiegoś pomieszczenia na zimę (choć ten ostatni pomysł

Zadołować donicę w gruncie, jeśli nieozdobna. Jeśli ozdobna - no to polecam
czasopisma z listopada, sporo jest o owijaniu donic.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2003-11-18 00:50:25

Od: s...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

1. zabezpiecz ,ochron korzenie (wiorki,kora),upewnij sie tez ,ze sa wilgotne.
pozostale przesadz w kwietniu

2.najlepiej -przenies do pomieszczenia chlodnego z dostepem slonca ,trzymaj
wilgotne,przesadz do ziemi w kwietniu

Dziękuję Wszystkim :)
do winoroślarzy
Pomocy, co zrobić?