Przesadzanie dużej jabłoni

51. Data: 2008-10-29 15:25:00

Temat: Re: Przesadzanie dużej jabłoni
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:js6ng9citxtq$.o1mm3c16scyv$.dlg@40tude.net Ikselka
<i...@g...pl> napisał(a):

> Boszsz, a cóż tu jest do "wiedzenia"?
> Wielka mi wiedza - generatywne rozmnażanie, kiedy nie ma innego
> sposobu, phhh :->
> To główny cel.

Hejka. Generatywne rozmnażanie to główny cel? No to ładnie się
skompromitowałaś. Od razu się domyślałem, że jesteś w tym temacie
niekompetentna. Może łatwiej to zrozumiesz na przykładzie uprawy kartofli.

> Posty to nie ogródek, a piszę, jak mi wygodnie. LUBIĘ MIEĆ W
> ZASIĘGU WZROKU to, do czego się odnoszę.

Wiadomosci piszesz dla innych uzytkowników grupy i dlatego to im powinno
być wygodniej zapoznać się z treścią. Poza tym obowiązuje nas netykieta.
Pozdrawiam finalnie Ja...cki

52. Data: 2008-10-29 15:28:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Oct 2008 16:25:00 +0100, Dirko napisał(a):

> W wiadomości news:js6ng9citxtq$.o1mm3c16scyv$.dlg@40tude.net Ikselka

> Hejka. Generatywne rozmnażanie to główny cel? No to ładnie się
> skompromitowałaś.

Oczywiście wegetatywne. Generatywne jest przez nasiona. Spieszyłam się,
pomyłka. Wielkie mico.

> Od razu się domyślałem, że jesteś w tym temacie
> niekompetentna. Może łatwiej to zrozumiesz na przykładzie uprawy kartofli.

Więc podaj przykładY rozmnażania psiankowatych - podyskutujemy, może mnie
czegoś nauczysz. A może ja Ciebie :->

53. Data: 2008-10-29 15:29:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Wiadomosci piszesz dla innych uzytkowników grupy i dlatego to im powinno
> być wygodniej zapoznać się z treścią. Poza tym obowiązuje nas netykieta.

A moje pytanie o przykład nieprawdy pisanej przeze mnie w kwestii
rozmnażania jabłoni wyciąłes zapewne z powodu... netykiety? :->
To rzeczywiście zgrabne wytłumaczenie.

54. Data: 2008-10-29 17:01:19

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mirku, podpowiedz mi jeszcze, co to znaczy piętka?

Dowiedzieliśmy się już wszystkiego o piętkach i szczepieniu,wobec tego wyjaśniam
jak ukorzeniłem jabłonkę.
O tej porze,albo trochę później pobrałem z drzewa kilka gałazek,prostych,
grubości ołówka,z piętką.Piętki wyrównałem nożykiem,aby nie zwisały kawałki
kory.Patyki owinąłem mocno gazetą, namoczyłem cały pakunek,wycisnąłem.Całość
owinąłem szczelnie folią aluminiową i wsadziłem do lodówki.Co miesiąc zaglądałem
czy nie wyschło.Pod koniec zimy wytworzył się kallus.Do plastykowej butelki
z dziurkami w dnie,nasypałem piasku,patyki posadziłem głęboko w piasku,górę
przykryłem drugą obciętą butelką,wcześniej podlałem.Wkopałem butelkę w ziemię
i poczekałem aż puści liście i korzenie.Przesadziłem do doniczki, jak podrosła
to do ziemi i to wszystko.Można też inaczej,jak kto sobie wymyśli.
Pozdrawiam.Mirzan

55. Data: 2008-10-29 17:15:32

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> [...]
> i poczekałem aż puści liście i korzenie.Przesadziłem do doniczki, jak podrosła
> to do ziemi i to wszystko.Można też inaczej,jak kto sobie wymyśli.

Dziękuję Ci bardzo Mirku za konkrety. Dziękuje również Krysi i Ikselce,
która poświęciła czas na napisanie i odpowiedz. Tym którzy podłączyli
się i nie mieli nic merytorycznego do dodania, nie dziękuję. Dobrze, ze
jednak czasami ktos pisze na temat na tej grupie;->

--

Gosia

56. Data: 2008-10-29 18:36:21

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Właśnie odnoszę dziwne wrażenie, że wszystko Ci się plącze. Piszesz na
> akord? Nie masz czasu ciąć postów tylko musisz produkować kolejne niechlujne
> wiadomości. :-(

Szanowny Dirko,
Dlaczego cytujesz osobe powszechnie uwazana za trolla i zachowujaca sie
jak troll? Osoba ta zasmieca kilka grup tonami glupot. Mialam nadzieje,
ze chociaz na Ogrodach nie bedzie ciaglego cytowania tych bzdurnych,
psychopatycznych wypowiedzi dwojga trolli, ale zawiodlam sie. Od
jakiegos czasu, poniekad normalni ludzie, ktorych czytanie sprawia mi
przyjemnosc od lat, nagle wdaja sie w polemike z kims na poziomie - brak
mi slow nadajacych sie na publiczne forum na okreslenie tego poziomu.

Szkoda, bo kiedys w Ogrodach pieknie pachnialo...

57. Data: 2008-10-29 18:50:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości
dcommunicationinc...

> Szkoda, bo kiedys w Ogrodach pieknie pachnialo...

Zaśmierdziało psim GWnem. Smród emanuje z upapranych uszu.

58. Data: 2008-10-29 19:13:51

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
Magdalena Bassett <i...@b...com> napisał(a):

> Szanowny Dirko,
> Dlaczego cytujesz osobe powszechnie uwazana za trolla i zachowujaca
> sie jak troll? Osoba ta zasmieca kilka grup tonami glupot.

Hejka.Szanowna Magdo! :-)
Generalnie jest dla mnie sprawą drugorzędną to, kto pisze a koncentruję
się na tym, co dany delikwent napisze czyli treść postu. Chciałbym, żeby na
tej grupie zachować odpowiedni poziom merytoryczny i dlatego ze szczególną
pasją oddaję się demaskowaniu wypowiedzi, które nie są zgodne z dostępną
przecież wiedzą ogrodniczą (przyrodniczą) a prawdopodobnie wynikają z
przesadnego przekonania niektórych użytkowników o własnym geniuszu. :-)
Jeżeli chodzi o ignorowanie uciążliwych forumowiczów to wolę dyskutować,
przekonywać a nie od razu wrzucać do KF-a

> Szkoda, bo kiedys w Ogrodach pieknie pachnialo...

Ja tez pamiętam te czasy kiedy zacne grono wpadało w zachwyt nad każdym,
nawet najbardziej niedorzecznym postem a kult wzajemnej adoracji miał
zapewnione cieplarniane warunki rozwoju. ;-)
Pozdrawiam dydaktycznie Ja...cki

59. Data: 2008-10-29 19:36:47

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> [...]
> nawet najbardziej niedorzecznym postem a kult wzajemnej adoracji miał
> zapewnione cieplarniane warunki rozwoju. ;-)

no wlasnie, i jak fajnie bylo! a w koncu po co sa grupy? przeciez nie po
to, zeby sie czegos dowiedziec, bo jak widac z poprzednich postow, to
raczej grupa jest zalewana glupotami.

:)

MB

60. Data: 2008-10-29 19:53:07

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez pamiętam te czasy kiedy zacne grono wpadało w zachwyt nad
każdym,
> nawet najbardziej niedorzecznym postem a kult wzajemnej adoracji miał
> zapewnione cieplarniane warunki rozwoju. ;-)

Lubelski Komendant Bogusław szmal i ja już nie występujemy.
Postaci kultowe poszły w siną dal, to i grupa siadła, oj nisko upadła
-> merytorycznie.

Chwalę się!
Sad w Beskidzie Niskim- jakie drzewka i krzewy
maliny
[reklama] ZŁĄCZKI SKRĘCANE DO RUR PE
Nowy i nowy trawnik