Przesadzenie duzego kasztana.

11. Data: 2008-05-16 11:15:30

Temat: RE: Przesadzenie duzego kasztana.
Od: r...@n...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Owijanie matami jutowymi jest znane od wieków.

--
pozdr. Jerzy

Taaaaak od sześciu wieków

12. Data: 2008-05-16 11:17:42

Od: r...@n...pl (BogusŠŠaw Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> Dowiedzialem sie ze lesnictwo bedzie robic wycinke przed sama nasza
> dzialka, prawdopodobnie wszystko bedzie rozjechane przez ciezkie maszyny.
> A tak sie sklada, ˘Że po 2-giej stronie drogi doslownie na przeciw okna
> rosnie taki 4 metrowy kasztan,

Leszek facet pisze o kasztanie nie kasztanowcu ;-)

13. Data: 2008-05-16 12:11:39

Od: "Konrad L" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Leszek facet pisze o kasztanie nie kasztanowcu ;-)

Nie m?? :) kazdy wie o co chodzi :)

14. Data: 2008-05-16 20:19:35

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński pisze:

> styczeń, luty, marzec usuwanie resztek zasolonego śniegu

Skąd ten zasolony śnieg?

Pozdrawiam
Kaśka

15. Data: 2008-05-16 21:21:03

Od: "Leszek Serdy?ski" <l...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

U?ytkownik ""BogusŠŠaw Radzimierski"" <r...@n...pl> napisaŠŠ w
wiadomo?ci news:00a101c8b746$608064c0$21812e40$@pl...

> Leszek facet pisze o kasztanie nie kasztanowcu ;-)

Ja jestem domy?lny :) i my?l?, ?e to jednak chodzi o kasztanowca.
WidziaŠŠem w jakim? podr?czniku szkoŠŠy podstawowej podpis pod obrazkiem
"drzewo jarz?biny". Taka to teraz edukacja :(

Pozdrawiam
Leszek

16. Data: 2008-05-16 21:22:49

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Skąd ten zasolony śnieg?

Z zeszłego roku ;)
Pewnie chodziło o kasztanowce rosnące przy jezdni.

Pozdrawiam
Leszek

17. Data: 2008-05-18 23:00:14

Od: "Bastion" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Konrad L" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Kasztanowce dosc dobrze znosza przesadzanie ale teraz jest juz za pozno.
> Musisz poczekac do jesieni, bo jesli chcialbys to zrobic teraz, to chyba
> dzwig by sie przydal, zeby go z bryla korzeniowa podniesc ;)

Nie koniecznie, przesadalem kiedys 15- 20 letnie czeresnie.
Po obkopaniu bryly korzeniowej mozna
przeciagnac drzewo do nowego dolu za pomoca samochodu i linki holowniczej.

Kwiatek z lasu...
jak pomóc azalii?
kiedy wykopać cebulki?
róża pnąca prosi o pomoc