Przestarzałe prawo zwyczajowe (religijne)

31. Data: 2008-02-12 07:01:11

Temat: Re: Przestarzałe prawo zwyczajowe (religijne)
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tor_pan pisze:

> Niektórzy nie mają wpływu na to jak zostali wychowani.

znajdziesz kogoś kto ma?

> Dokładniej indoktrynowani od dzieciństwa. Jeżeli jednak ktoś nie
> potrafi z tego wyrosnąć i za stwórcę Wszechświata uważa będąc
> dorosłym ... jakiegoś dosiadacza osła to albo sam jest jakimś wiejskim
> wikarym, albo może mu już tylko pomóc psychiatra.

nie bardzo wiem o jakim dosiadaczu mówisz.
rozmawiasz do mnie o kreacjonizmie?

--
http://poczekalnia.patrz.pl
http://piosenka.noworoczna.patrz.pl/

Stirlitz, róż dópę!

32. Data: 2008-02-12 09:38:13

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

> "nie pozwalaj na żadną indoktrynację swoich dzieci" - wypada zamknąć
> dziecko w piwnicy i odciąc od TV i sąsiadów.

tak jest :)
Tym postepowcom wydaje sie ze instnieje jakas nieograniczona wolnosc
i niezaleznosc. Tez tak myslalem kiedys :) gdy mialem nascie lat.
Te marzenia biora sie z tego ze czlowiek nie radzi sobie we wspolczesnym
swiecie (ma to swoje uzasadnienie) wiec ucieka od tego w utopie, w marzenia
(wolnosc od indoktrynacji). W zupelnie niepraktyczne utopie.
Co ciekawe utopisci nie realizuja swoich utopii bo widza czym sie to skonczy
(wyjatek to np. komunisci). Utopie pozostaja w sferze marzen, jako
oderwanie od rzeczywistosci.

Pozdrawiam,
Duch

33. Data: 2008-02-12 13:34:56

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> No to sie zastanow i zrob zgodnie z Twoja wola.
> W czym problem?
> A moze chcialbys tez zeby inni zrobili tak jak Ty,
> ... zaraz, zaraz, chcialbys narzucic swoja wole innym?
> Chcesz "uszczesliwic" innych? :)

Dobrze się czujesz ?
Czas po prostu wrócić do Europy .... zamiast być zadupiem
Watykanu. A ludziom, ktoś powinien uświadomić "pierdoły"
jakie głosi Kościół rzekomo boży.
Skończyła się jednostronna propaganda kościelna.

34. Data: 2008-02-12 13:35:57

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> no i co z tego? sugerujesz, że ty tu rozdajesz metryczki?

Przecież nie Ciebie mialem na myśli.

35. Data: 2008-02-12 13:37:11

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

> a biblia to mówisz o ST czy NT?

Widzisz różnicę ?
A może już ST nie wchodzi w skład natchnionej przez
Boga Biblii ?

36. Data: 2008-02-12 13:55:31

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Tor_pan" <o...@m...org> wrote in message

> Dobrze się czujesz ?
> Czas po prostu wrócić do Europy .... zamiast być zadupiem
> Watykanu. A ludziom, ktoś powinien uświadomić "pierdoły"
> jakie głosi Kościół rzekomo boży.

Znaczy - nalezy wprowadzic jedynie sluszną,
postępową wizje Tor_pana?

Komuna sie panu marzy gdy, panie tor,
z jedynie sluszna ideą, wprowadzana przez
"oswieconych towarzyzy".
To se juz ne wrati, pane tor! :)

Tym bardziej ze te nowe przykazania kiepskie sa.
Duch

37. Data: 2008-02-12 14:00:53

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tor_pan" <o...@m...org> napisał w wiadomości
--------- bez cytowania ------------------

Ponieważ nikt niczego w sposób zasadny w Dekalogu XXI w.
nie zakwestionował i nikt też nie wysunął sugestii, że zapomniałem
o czymś ważnym i oczywistym uważam Dekalog za zatwierdzony
w dyskusji publicznej.
Od dzisiaj znajduje się tu:
http://centurion.ynd.pl/Serwis/dekalog/przykaz.htm

Jeżeli jest ktoś przeciwny jego przesłaniu, ale nie przychodzi
mu nic sensownego do głowy w celu negacji (u dewotów normalne
zjawisko) to reklamację może złożyć tu:
http://centurion.ynd.pl/Serwis/Statystyka%20KrK/nie.
htm

Jeżeli są tacy co nie mają nic w tej sprawie do powiedzenia, ale
mają ochotę "pobełkotać" zapraszam. Do niedzieli włącznie nie
mam i tak nic sensownego do roboty (rodzina na feriach) więc
mogę zapoznać się z ich niesprecyzowaną niechęcią.
Szczególnie taką wynikającą z obaw o moje "bezbożnictwo".
Pozdrowienia:
centurion => Jerzy Jaworski <Orion>
--------------------------
"hominis est errare, insipientis in errore perseverare"
http://centurion.ynd.pl
http://centurion.xcx.pl/

"Czy sądzicie, że Bóg jest katolikiem ?
Albo może judaistą lub islamistą ?
A może tylko brak wam wyobraźni ?"
Tor_pan 01.2008 r.

38. Data: 2008-02-12 14:15:33

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy - nalezy wprowadzic jedynie sluszną,
> postępową wizje Tor_pana ?

Niekoniecznie.
Wszelkie postulaty naklaniające 200 000 nierobów do
pracy mile widziane.

> Tym bardziej ze te nowe przykazania kiepskie sa.
Jakieś pomysły lepsze od moich ?
Zapoznaj nas z nimi.

39. Data: 2008-02-12 15:24:46

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jakieś pomysły lepsze od moich ?
> Zapoznaj nas z nimi.

Oczywiscie - nie narzucaj innym swoich pomyslow "uzdrawiania swiata",
z mardzu wmawiajac ze sa swietne i postępowe.
Spojrz troche krytycznie _na_siebie_ samego.

A jak tam Twoje prywatne zycie, skoro dla innych masz tyle swietnych
posmyłów?
Juz tak dobrze ułozone (jakos tego nie widze) ze trzeba sie za innych teraz
wziasc,
uzdrawiaczu? :)

Duch

40. Data: 2008-02-12 15:37:56

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tor_pan pisze:

> Przecież nie Ciebie mialem na myśli.

ale to nie ma jakiegokolwiek znaczenia.

--
http://poczekalnia.patrz.pl
http://piosenka.noworoczna.patrz.pl/

Stirlitz, róż dópę!

Jak Spać 2h Dziennie I Nie Umrzeć?
WIOSNA
Ustawię czytnik i ...
Do tych rodzicow, ktorzy chca poprawic relacje z dziecmi
Że męsko?ć Jezusa potwierdzaj? Ľródła pozabiblijne - z pogańskimi wł?cznie.