Przestępstwo Jakie Codziennie Popełniamy Przeciwko Naszemu Żołądkowi

1. Data: 2005-06-29 16:12:53

Temat: Przestępstwo Jakie Codziennie Popełniamy Przeciwko Naszemu Żołądkowi
Od: "ART" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Preparat owocowy-warzywny Vis Vitalis Mix polecany jest szczególnie osobom
"puszystym" i wszytskim dbającym o swój wygląd. Preparat po wypiciu wypełnia
okolo 3/4 zawartości żołądka dając uczucie sytości oraz odcina na dłuższy
czas apetyt (również na słodycze). W trakcie odchudzania 1 koktajl zastępuje
jeden główny posiłek.

- zawiera wiele rodzajów błonnika, dzięki czemu korzystnie wpływa na
procesy trawienne
- spala tkanke tłuszczową, rozbija celluit, pomaga likwidować rozstępy,
przepięknie rzeżbi ciało ponieważ zawiera naturalną L-karnitynę
- oczyszcza kosmki jelitowe, odtoksycznia
- likwiduje zaparcia
- zapobiega powstawaniu hemoroidów
- odciaża trzustkę, wątrobę, oczyszcza nerki
- posiada właściwości odmładzające, spowalnia efekty starzenia
- neutralizuje wolne rodniki, przyspiesza regeneracje komórek
- utrzymuje jędrność mieśni
- pomaga likwidować wszystkie rodzaje trądzików
- wzmacna włosy i paznokcie
- uzupełna niedobór mikro i makroelementów
- podnosi libido
- poprawia krążenie krwi
- usprawnia pracę serca, rozszerza naczynia krwionośne
- wzmacna układ immunologiczny
- ma szerokie zastosowanie w profilaktyce nowotworowej.

Ile z tych wymienionych myśników dotyczy Ciebie?? Napewno jest chociaż jeden
wiec nie czekaj i zatrzymaj ten proces.

Kontak:
GG: 4263321
e-mail: a...@w...pl
Cena : 75zł ( to całkiem nie drogo za takie właściwości i dzałanie produktu)

2. Data: 2005-06-29 18:41:11

Od: mac <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ART napisał(a):

> - spala tkanke tłuszczową.....

Hyba cie pogięło.... Marketingowiec z ciebie dobry, ale z wiedzą zerową.
I tak pewnie wiele jeleni to kupi. Ludziom wszystko można sprzedać, pasy
'sauna solutions', elektryczne gówna które parzą skórę zamiast tłuszczu
itp itd.

3. Data: 2005-06-29 21:08:53

Od: "vati" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

litości...

4. Data: 2005-06-30 06:07:33

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - ma szerokie zastosowanie w profilaktyce nowotworowej.
>
> Ile z tych wymienionych myśników dotyczy Ciebie?? Napewno jest chociaż jeden

Nieeeee. Takiego gównianego spamu nie przeboleję
*PLONK*

5. Data: 2005-06-30 06:27:46

Od: "IYIS" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieeeee. Takiego gównianego spamu nie przeboleję
> *PLONK*

A ja za to czytając wiele grup dyskusyjnych
nie mogę ścierpieć IDIOTÓW , którzy
by napisać jedno zdanie muszą wcześniej zacytować
dokładnie cały ten gówniany spam.
PLONK za debilizm
--
IYIS

6. Data: 2005-06-30 12:25:32

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A ja za to czytając wiele grup dyskusyjnych
> nie mogę ścierpieć IDIOTÓW , którzy
> by napisać jedno zdanie muszą wcześniej zacytować
> [...]
sam jesteś debilem
*PLONK*

7. Data: 2005-06-30 16:25:52

Od: "dekato" <a...@w...to@mesa.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

g...@p...onet.pl wrote:

> sam jesteś debilem
> *PLONK*

*PLONK* *PLONK*

a.

PS. dla obu Panów!

8. Data: 2005-06-30 16:26:49

Od: "dekato" <a...@w...to@mesa.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

dekato wrote:

> *PLONK* *PLONK*

acha i jeszcze *PLONK* dla autora wątku!

a.

PS. Na koniec auto-*PLONK*

faza bezsenności w Alheimerze
Novamox 750 i uczulenie na penycylinę?
Laserowe usunięcie włókniaka
wypadanie wlosow przez lojotokowe zapalenie
HERPETYCZNA grupa ???