Re: Przesunięcie ósemki w miejsce po siódemce

From: LM <p...@n...sig>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Przesunięcie ósemki w miejsce po siódemce
Date: Thu, 06 Apr 2006 21:23:34 +0200

Samotnik pisze 06-04-2006 21:15:
> Jakie są szanse na takie coś? Stomatolog usunęła mi siódemkę,
> argumentując że i tak jest do leczenia kanałowego, a obok rośnie
> prosto i ładnie elegancka ósemka, co widać na RTG. Faktycznie siódemka
> była w słabym stanie, ułamana i tak dalej. Jednak zastnawiam się na
> ile ta ósemka będzie w stanie "wskoczyć" na to miejsce. Jeszcze jest
> przykryta dziąsłem.

To ten, o którym pisałeś wcześniej?
Jeżeli ósemka jeszcze rośnie, jest szansa, że częściowo wejdzie w
miejsce siódemki. Prawdopodobnie trochę przesunie się do przodu, może
też trochę nachylić się do szóstki. Może dać to efekt zamknięcia przerwy
(patrząc od strony powierzchni żujących), ale może zostać trójkątna
przestrzeń między zębami, wierzchołkiem skierowana ku górze (patrząc z
boku). Wydaje mi się mało prawdopodobne, żeby bez ingerencji ortodonty
ósemka weszła dokładnie w miejsce siódemki.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk