Przetwory, czym zagęścić i konserwować.

11. Data: 2007-07-04 11:04:58

Temat: Re: Przetwory, czym zagęścić i konserwować.
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> http://www.pektowin.com.pl/index.php?q=pektyna&menu=
pektyny

Otóż to!
Tyle, że oni pewno nie sprzedają pektyn detalicznie. Wydaje mi się, że w
Real widziałam kiedyś...

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

12. Data: 2007-07-04 11:41:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pektyny

> Otóż to!
> Tyle, że oni pewno nie sprzedają pektyn detalicznie. Wydaje mi się, że w
> Real widziałam kiedyś...

Co za problem? Wszystko zależy od wielkości zamówienia. A koncentrat
buraczany mają najlepszy...

13. Data: 2007-07-07 07:59:54

Od: pw <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett pisze:

> Jesli chce szybki dzem, bez dlugiego
> gotowania, dodaje do niego kilka owocow kiwi, ktore ma bardzo duzo
> pektyny, a przyjmuje smak innych owocow nie "wtracajac" swojego.

Dziękuję. Działa: nie ma takiej mocy jak chemia z torebki, ale
wystarczającą :) Z truskawkami kiwi sobie poradziło.

Pozdrawiam
pw

Whisky
skruszacz miesa
Pasta z wędzonych szprotek
ekspres cisnieniowy - Zelmaer, Rowenta ?
Placki ziemniaczane raz jeszcze - ciekawy przepis... dziś będzie na obiad.