Przetworzenie szamba

1. Data: 2004-06-02 17:27:12

Temat: Przetworzenie szamba
Od: "Osadnik" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm... mam już pusty (bez wody a to co jest nad
nie to.. diabli wiedzą ile i co to właściwie
jest). Chcę go teraz wykorzystac do deszczówki, bo
szczelny i taki sobie przyzwoity zbiorniczek.
Problem w tym jak go wyczyścić. Ochotników do
zanurkowania nie ma, a szambiarka nie wyciąga
wszystkiegoz dna tylko wyciąga w miejscu otworu.
Czy są jakięś żyjątka, które mogły by szybko i
dbrze rozwiązać sprawe tego dna, ta żeby zbiornik
był wzglednie czysty?

2. Data: 2004-06-10 05:38:20

Temat: Re: Przetworzenie szamba
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Osadnik!
W Twoim liście przeczytałem:

O> Czy są jakięś żyjątka, które mogły by szybko i
O> dbrze rozwiązać sprawe tego dna, ta żeby zbiornik
O> był wzglednie czysty?

Są w sklepach jakieś kultury bakterii do upłynniania szamb.
Krzysztof Marusiński

3. Data: 2004-06-10 19:42:14

Od: "Osadnik" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński"
> [...]

zbiornik
O> był wzglednie czysty?

Są w sklepach jakieś kultury bakterii do

Tak, tylko działa to jakoś niemrawo, pozatym co
zrobić z osadem na ściankach?

4. Data: 2004-06-10 22:49:31

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tak, tylko działa to jakoś niemrawo, pozatym co
> zrobić z osadem na ściankach?

Skoro to ma być na deszczówkę do podlewania to co Ci ten drobiazg
przeszkadza?

Pozdrawiam zasadniczo
skryba

5. Data: 2004-06-12 06:37:18

Od: "Osadnik" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

co

| Skoro to ma być na deszczówkę do podlewania to
co Ci ten drobiazg
| przeszkadza?

W sumie. Nie. Ale wiesz nie chce żeby się to
rozwinęło jakoś specjalnie. Żebyczegoś ne
iprzytkało. Aha jako soad rzumiem warste mułu
PRzYKLEJONEGO DO ŚCINAKI (tak 10 cm warstwa).

6. Data: 2004-06-12 14:16:32

Od: "Agapant" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dolej tam pod ciśnieniem kilkadziesiąt litrów wody i dodaj preparatu "Bio
seven"(Bio7)..jest zapewne do kupienia w dobrych sieciach ogrodniczych..Nie
kupuj podróbek typu "Szambex" itd....Skuteczność murowana!

Skalnica Arendsa
zraszacz gardena
Patenty, licencje itd.
Odsloniete podglebie - rekultywacja?