Przewianie

1. Data: 2004-06-24 11:25:30

Temat: Przewianie
Od: "Pawel" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

O co chodzi z tym przewianiami?
Jakim cudem przeplywajace powietrze(przeciag) moze powodowac bol w szyi,
nierozumiem(no chyba, ze wieje z predkoscia 300km/h :))?

2. Data: 2004-06-24 11:32:29

Temat: Re: Przewianie
Od: "safanduaal" <l...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel" <P...@w...pl> napisał w wiadomości
> O co chodzi z tym przewianiami?
> Jakim cudem przeplywajace powietrze(przeciag) moze powodowac bol w szyi,
> nierozumiem(no chyba, ze wieje z predkoscia 300km/h :))?

Posiedz w przeciagu(bez szalika, w podkoszulce "na ramiaczka") przez
kilkanascie minut to nastepnego dnia sie przekonasz :-)))

3. Data: 2004-06-24 11:48:37

Od: "Pawel" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Posiedz w przeciagu(bez szalika, w podkoszulce "na ramiaczka") przez
> kilkanascie minut to nastepnego dnia sie przekonasz :-)))
Cale zycie tak robie i nigdy mnie nie 'przewialo'.
Jezdze na rowerze nie raz z predkoscia 60km/h i tez mnie nie przewialo.

4. Data: 2004-06-24 13:57:21

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"safanduaal" <l...@s...poczta.onet.pl> wrote in message

szyi

> Posiedz w przeciagu(bez szalika, w podkoszulce "na ramiaczka") przez
> kilkanascie minut to nastepnego dnia sie przekonasz :-)))

O czym się przekona? Wiatr zatrzyma się na moment i udzieli mu
odpowiedzi na zadane pytanie? ;-)

J.

5. Data: 2004-06-24 16:23:43

Od: "safanduaal" <l...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cale zycie tak robie i nigdy mnie nie 'przewialo'.
> Jezdze na rowerze nie raz z predkoscia 60km/h i tez mnie nie przewialo.

Gratuluje zdrowia

6. Data: 2004-06-24 16:25:02

Od: "safanduaal" <l...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O czym się przekona? Wiatr zatrzyma się na moment i udzieli mu
> odpowiedzi na zadane pytanie? ;-)

Napisalem wyraznie: "...nastepnego dnia sie przekonasz..", czyli wiatr w
momencie owiwania nic mu nie powie :P

7. Data: 2004-06-30 11:04:12

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

przez

> Napisalem wyraznie: "...nastepnego dnia sie przekonasz..", czyli
wiatr w
> momencie owiwania nic mu nie powie :P

Może jeszcze raz, wyraźniej: on się nie pytał "czy", on się pytał
"jakim cudem", chodziło mu o mechanizm, nie o sam fakt.

J.

stłuczone żebra
Numer statystyczny choroby
cos na ptaszku
METOCLOPRAMID - dzialania uboczne
Re: operacja kręgosłupa - usunięcie jądra miazdzystego