Przewlekle zapalenie migdalkow

1. Data: 2002-08-06 17:16:56

Temat: Przewlekle zapalenie migdalkow
Od: Zbuj <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Mam problemy z migdalkami. Od czasu do czasu boli mnie gardlo
i co jakis czas mam ropne czopy- byly one juz kilkakrotnie
"czyszczone". Czy jest na ta przypadlosc jakies lekarstwo?
Pzdr, Zbooj#

2. Data: 2002-08-10 18:24:31

Temat: Re: Przewlekle zapalenie migdalkow
Od: "GURu*" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

rozpoznanie przewlekle zap. migdalków oznacza jedno. skoro zawiodly
antybiotyki, trzeba je usunac. to zródlo infekcji. niszczy nerki, wsierdzie,
stawy. to tak jak zepsuty zab, lepiej nie trzymac. bomba moze zawsze
wybuchnac.poza tym, laryngolog z pewnosca Cie o tym informowal, skoro
wielokrotnie usuwano czopy. z reguly migdalki przewlekle nie bola, sa
nieruchome, niepowiekszone i tylko pod naciskiem wychodzi z nich tresc
ropna.moze powinno Ci sie wykonac wymaz, dac na posiew, oznaczyc antybiogram
i dobry lek zalatwilby sprawe.czasem warto zmienic lekarza. poza tym mozesz
miec nadwrazliwe gadlo (dodatkowo)-te bóle. zaobserwuj, czy jest to zwiazene
z napojami gazowanymi na przyklad. nie bagatelizuj. powodzenia!
Max
Uzytkownik "Zbuj" <z...@s...pl> napisal w wiadomosci

tabletki
Antykoncepcja po... Potentex oral N ???