Przeziębienie lub grypa co miesiąc...

1. Data: 2009-02-18 13:47:02

Temat: Przeziębienie lub grypa co miesiąc...
Od: " " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Piszę w sprawie problemów z odpornością mojego organizmu.
W lato wszystko jest w porządku, jednak zimą moja sytuacja jest bardzo
niepokojąca - średnio raz w miesiącu łapię jakąś infekcję (przeziębienie lub
grypę). Tej zimy choruję już 5 raz - z tego 3 razy wyleczyłem się bez antybiotyku.

Czy ktoś ma jakieś porady co z tym zrobić? Jak się uodpornić? Jeśli chodzi o
ciepłe ubieranie się, to nawet sam nie wiem kiedy i gdzie łapie mnie infekcja
bo zawsze jestem ciepło ubrany, w czapce, nigdy rozpięty.
Pozdrawiam i proszę o pomoc.

2. Data: 2009-02-18 14:11:41

Temat: Re: Przeziębienie lub grypa co miesiąc...
Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli chodzi o
> ciepłe ubieranie się, to nawet sam nie wiem kiedy i gdzie łapie mnie
> infekcja
> bo zawsze jestem ciepło ubrany, w czapce, nigdy rozpięty.

Nie wiem, ile w tym prawdy, ale kiedyś czytałam, że noszenie czapek,
szalików itepe to rozleniwianie czujności organizmu, odporność wtedy spada.
Chyba ma to też związek z Morsami, którzy kąpią się zimą w morzu i nie
chorują.
Pozdr.
A.

3. Data: 2009-02-18 15:05:42

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
infekcja
> bo zawsze jestem ciepło ubrany, w czapce, nigdy rozpięty.

przebadac sie pod katem gruzlicy.

i.

4. Data: 2009-02-18 16:29:41

Od: " " <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ffiona <f...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Chyba ma to też związek z Morsami, którzy kąpią się zimą w morzu i nie

Witam ponownie.
Nie ma co porównywać mojego ubrania do przewrażliwienia lub popadania w
skrajności. Po prostu dbam by mnie nie przewiało, a i zimno czasem jest :)

5. Data: 2009-02-18 16:45:24

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> [...]
> o ciepłe ubieranie się, to nawet sam nie wiem kiedy i gdzie łapie mnie
> infekcja bo zawsze jestem ciepło ubrany, w czapce, nigdy rozpięty.

www.borelioza.vegie.pl/natura.html

wszystko chyba co wpływa na odporność, przy czym szczególnie radzę zwrócić
uwagę na takie rzeczy, jak magnez, witamina D i inne substancje, które
organizm potrafi magazynować tak, że wystarczają mu na długi czas, ale
które przy złym trybie życia kończą się prędzej czy później.

Oczywiście fragmenty dotyczące boreliozy olać.

6. Data: 2009-02-18 17:54:03

Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> [...]
> lub grypę). Tej zimy choruję już 5 raz - z tego 3 razy wyleczyłem się bez

Po prostu musisz pogadać z lekarzem, szczególnie jeśli masz jakiegoś osobistego.
Ja kiedyś miałem podobnie - z normalnej dla mnie częstotliwości infekcji 2 razy
na rok, po użyciu raz czy dwa pod rząd antybiotyków wpadłem w cykl miesięczny -
tak jak Ty. Lekarz powiedział "na razie koniec z antybiotykami" i dodatkowo dał
Luivac (jest na receptę i nie jest tanie) - taka mieszanka bakterii na wzmocnienie
odporności.
I pomogło błyskawicznie (oczywiście jak na przedstawioną skalę czasową).
Teraz to nawet jak trafi mi się infekcja to przebiega znacznie łagodniej niż
dawniej.

Krzysiek Rudnik

7. Data: 2009-02-19 13:35:26

Od: "tornad" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czasową).
> Teraz to nawet jak trafi mi się infekcja to przebiega znacznie łagodniej

Ciekawa informacja. Ja tez mialem problem, nie z soba, bo mnie nawet rycynus
nie ruszy ale syn mial to samo. Ciagle zaziebiony, smarkal, to gardlo go
pobolewalo to kaszlal jakos glucho i tez w jednakowych, powiedzmy tych
miesiecznych cyklach. Zona gdzies tam w niezaleznej prasie medycznej
wyczytala, ze na to pomagaja... maliny. Nie sok malinowy zaprawiony
konserwantami i kwaskiem cytrynowym, nie dzem czy inne pochodne lecz zywe,
swieze maliny. Tu w Usa mozna je kupic caly rok, z tym, ze zima sa wrecz
terrorystycznie drogie. Skonsumowal chyba z dziesiec pojemniczkow po 4 dolary
sztuka i mu przeszlo i to juz moze na stale. Dodatkowo zona zalecila mu, no i
oczywiscie przyrzadzala bo sam jest len patentowany, sok z cytryny. Raz
dziennie sok z 1 cytryny ale nie z cukrem lecz naturalny zmieszany z woda aby
sie w czasie picia nie wsciekl. Potem slodzila mu go syropem klonowym. Ta
nalewka pomaga na wiele schorzen nawet odleglych. Jak i mnie pomogla na...
obraczkowe zwapnienie prostaty. Polecam.
Pzdr.

komplikacje pod opatrunkiem gipsowym
aulin-czy mozna wziac czesciej niz po 12 godz?
Cetaphil MD - czy bezpieczny dla niemowlaka ?
Coś na ból gardła i kaszel
syrop wick