Przeziębienie

1. Data: 2003-09-26 13:12:04

Temat: Przeziębienie
Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Co pijecie i jecie jak was dorwie przeziębienie? Coś wzmacniającego
potrzebuję, tylko bez mięsa. Poradźcie.

Anna Styś

1. Data: 2003-09-26 13:30:31

Temat: Re: Przeziębienie
Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak jestem przeziębiona, to staram się dużo pić.
np. herbata z cytryną, herbata z sokiem malinowym, sok z czarnych
porzeczek.
Owoce: kiwi (ma dużo witaminy C), pomarańcze, grejfruty.
Poza tym rosół, gotowane mięso białe (np. kurczak).
Bez mięsa: gotowana marchewka w sosie, kalafior zapiekany.
Galaretki, kisiele.
A tak szczerze, to jest mi wszystko jedno co jem, bo z reguły podczas
przeziębienia męczy mnie katar, więc nie czuje smaku :(((((

--
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-09-26 13:34:08

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co pijecie i jecie jak was dorwie przeziębienie? Coś wzmacniającego
> potrzebuję, tylko bez mięsa. Poradźcie.
>
> Anna Styś

Witaj,

u mnie w pracy wszyscy chorują jak potłuczeni, więc gotuję sobie barszcz
czysty na samych warzywach i piję gorący do wszsytkiego.
Czyli: bierzemy tzw. jarzynkę (selerek, pietruszka, marchewka, cebula, por i
co tam nam w łapki wpadnie), nalewamy wody do oporu (ja gotowałam w ok.
2-3litrowym garnku),gotujemy do miękkości. Wyciągamy. Dodajemy sól, sporo
pieprzu i (koniecznie przed wrzuceniem buraków) sok z calej cytryny lub
czubatą łyżkę kwasku cytrynowego (jak się cytrynę da przed burakami, to
barszcz ma taki fajny, buraczkowy kolor i nie ciemnieje). Wrzucamy buraki,
gotujemy do miękkości.
Stawia na nogi i jest po prostu dobre, bo jest nieziemsko burakowo -
pieprzno - cytrynowei lekkie i pasuje jako "popijawka" w zasadzie do
wszystkiego. Jak się doda do tego ze 2 krokiety albo gotowane ziemniaczki,
to wyjdzie obiad. Smacznego.

Just one year of love is better than a lifetime alone
[Freddie Mercury]

1. Data: 2003-09-26 18:45:20

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Macyszyn" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:bl1f8c$cq1$1@opal.futuro.pl...

wzmacniającego

Herbate z sokiem z czarnego bzu mojej babci.

http://glinki.com/?l=cTvK

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-09-26 21:01:46

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Styś" <a...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Witam.
>
> Co pijecie i jecie jak was dorwie przeziębienie? Coś wzmacniającego
> potrzebuję, tylko bez mięsa. Poradźcie.
>
> Anna Styś

ostatnio tata polecal mi podbial z tymiankiem, no moze to nie wzacnia ale
uspokaja objawy: podbial - kaszlu a tymianek to chyba "przewietrza" nos.
Niestety mialam tylko podbial - mozna robic herbatke albo kupic wygodne
krople w Herbapolu.
Monika

1. Data: 2003-09-29 07:11:05

Od: "Agnieszka " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Styś <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam.
>
> Co pijecie i jecie jak was dorwie przeziębienie? Coś wzmacniającego
> potrzebuję, tylko bez mięsa. Poradźcie.

Kanapa z czosnkiem i masełkiem (czosnek zawsze siekam drobniutko , solę i
ucieram płaska stroną noża na desce, jakoś przez praskę to nie to); to na
kolacyjkę przez 2 - 3 dni po kolei, a do tego popitka z mleka z miodem i ew.
smalcem domowym lub masłem prawdziwym (a daltego na kolacyjkę bo po tym
człowiek dobrze sie poci). Tak mnie zawsze leczyła moja prababcia kochana a
ja tak leczę moje dziecko:) (mąż sie nie daje czosnkiem zaatakować). A i na
kaszelek syrop sosnowy własnej produkcji.
Aga tydzień po takiej kuracji:)

1. Data: 2003-09-29 07:33:29

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za wszystkie rady, już mi lepiej :)

Na ostro
sos czosnkowy
kurczak...
Co to za różnica ? Powergrill a grill kwarcowy ?
kebab z kurczaka