Przeziębienie ? Alergia ?

1. Data: 2004-04-21 11:28:05

Temat: Przeziębienie ? Alergia ?
Od: "Danynx" <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. mam objawy takie same jak przeziębienie czyli katar, lekki ból gardła
i lekki kaszel. Dodatkowo łzawią mi oczy i są czerwone i opuchnięte. Mam tak
od poniedziałku
(26 IV). Od razu w poniedziałek zacząłem przyjmować Polopiryne S i Cerutin
ale żadnej poprawy. Czy to może być alergia ? Mam w domu Zyrtec - może tego
spróbować ?
Pozdrawiam - Danynx

2. Data: 2004-04-21 13:15:55

Temat: Re: Przeziębienie ? Alergia ?
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danynx" <d...@S...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (26 IV). Od razu w poniedziałek zacząłem przyjmować Polopiryne S i
> Cerutin ale żadnej poprawy. Czy to może być alergia ? Mam w domu Zyrtec -

można , śmiało i jeszcze można kupić w aptece bez recepty rózne
przeciwalergiczne specyfiki , nawt jeśli to lekkie przeziębienie to leki
przeciwalergiczne i tak nie zaszkodzą a nawet mogą pomóc :)

i wizyta u alergologa , bo jeśli dochodzą tu oczy to raczej alergia

--
Pozdrawiam Magda
GG 3424322

3. Data: 2004-04-21 13:25:09

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danynx" <d...@S...pl> napisał:

> Czy to może być alergia ?

ja mam co roku taki okres, ze zastanawiam sie, czy to nie
przeziebienie, ale za kazdym razem okazuje sie, ze to wina pylenia... :-(

> Mam w domu Zyrtec - może tego spróbować ?

od tego wychodza syfy i chce siie spac :-(
polecam Cleratine (tabletki lub syrop) - niby na recepte, ale sprzedadze
bez :-)

--
Psychik
howuser&userid=360448

4. Data: 2004-04-21 13:45:07

Od: Tomasz Jarzynka <t...@S...kadu.net.RU> szukaj wiadomości tego autora

Psychik wrote:

> [...]
> od tego wychodza syfy i chce siie spac :-(
> polecam Cleratine (tabletki lub syrop) - niby na recepte, ale

Claritine jest w wykazie OTC.

--
tomasz k. jarzynka / 601706601 / tomee (at) kadu (dot) net
KADU: http://kadu.net Rozkłady ZTM: http://ztm.moo.pl

XMMS is shut down

5. Data: 2004-04-21 20:13:54

Od: "Danynx" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem następujące leki:

- Diphergan - 2x1 po łyżce stołowej
- Claribase - 2x1
- Deflegmin - 1x1
- Rutinoscorbin 3x2

Po wizycie zauważyłem spore powiększenie migdałka lewego z tyłu na szyi. Czy
to jest normalne czy skontaktować się z lekarzem.
Czy mogę dodatkowo brać ten Zyrtec (syrop) czy nie ma potrzeby ?

6. Data: 2004-04-22 15:38:38

Od: Sabinka <s...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Apr 2004 15:25:09 +0200, "Psychik" <p...@Z...pl>
wrote:

> od tego wychodza syfy i chce siie spac :-(

Skutki uboczne sa rozne u roznych ludzi. To co u jednych powoduje
sennosc, u innych nie. Syfow po tym nie mialam.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

7. Data: 2004-04-22 19:36:27

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sabinka" <s...@c...wp.pl> wrote in message

> Skutki uboczne sa rozne u roznych ludzi. To co u jednych powoduje
> sennosc, u innych nie. Syfow po tym nie mialam.

Okazuje się że może powodować zaburzenia rytmu serca. Objawy mam po 8 latach
przyjmowania tego leku przez okrągły rok.
Niestety nie wiem czy powinnam się tym niepokoić.
pozdrawiam
barbarella

8. Data: 2004-04-23 15:53:35

Od: Sabinka <s...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Apr 2004 19:36:27 GMT, "BarBarella"
<b...@w...pl> wrote:

>Okazuje się że może powodować zaburzenia rytmu serca. Objawy mam po 8 latach
>przyjmowania tego leku przez okrągły rok.
>Niestety nie wiem czy powinnam się tym niepokoić.

Pare dni temu rano w "dwojce" w tv mowili o alergiach i prowadzacy
straszyli tymi lekarstwami bez recepty i kazali ganiac po lekarzach, a
farmaceuta uspakajal. Troche mnie smieszylo to co mowil, bo zapewnial
ze dzisiejsze leki nie sa niebezpieczne i skutki uboczne sa minimalne.
Ja po niektorych z tych lekow chodzilam pijana. A co do chodzenia po
lekarzach, to panie aptekarki wielokrotnie pomogly mi bardziej niz
lekarze.
W tym roku to juz chyba pojde do lekarza, tylko ze wzgledu na znizki
na lekarstwa. Mam nadzieje, ze z zalatwieniem tak prostej sprawy nie
bede miala problemu...

A te zaburzenia sercowe to napewno masz od tego?
Napewno przyjmowanie tego bez przerwy przez tyle lat to co innego niz
tak jak ja - przez pare miesiecy na rok.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl