Przeziębienie - wyższe tętno - czemu?

1. Data: 2007-10-16 11:23:10

Temat: Przeziębienie - wyższe tętno - czemu?
Od: "Captain Rock" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

22, lata: Od kilku dni mam mocne przeziębienie - leczę się sam i już powoli
choroba schodzi. Martwi mnie jednak inna rzecz, która od początku towarzyszy
temu przeziębieniu tzn. znacznie szybsze niż zazwyczaj tętno, które utrzymuje
się cały czas (nawet bez gorączki).

Mam leciutkie nadciśnienie więc od dawien dawna dokonuje pomiarów i typowe tętno
wynosi u mnie ok. 60. A teraz w samym spoczynku mam 72.

Byłem niedawno na kontroli u kardiologa i wszystko z sercem było w porządku. Czy
w związku z tym podwyższeniem tętna powinienem znowu iść czy też tak czasem może
być w przeziębieniu?

Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam!

2. Data: 2007-10-16 20:48:00

Temat: Re: Przeziębienie - wyższe tętno - czemu?
Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Captain Rock" < > napisał w wiadomości
> [...]
> porządku. Czy
> w związku z tym podwyższeniem tętna powinienem znowu iść czy też tak

Witam!

Myślałem, że napiszesz 100-120 /min.:) To też byłoby normalne przy
przeziębieniu.
Jesli jedyną Twoją dolegliwością jest tętno 72 , to nie przejmuj się tym.

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2007-10-17 08:24:50

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Captain Rock" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mam leciutkie nadciśnienie więc od dawien dawna dokonuje pomiarów i typowe
> tętno
> wynosi u mnie ok. 60. A teraz w samym spoczynku mam 72.

Wg mnie nie masz czym sie przejmowac. Prawidlowe tetno miesci sie w
granicach ok. 60-80 uderzeń na min. (o ile sie nic zmienilo w przeciagu kilu
lat...)
Notabene, moja corka w wieku kilku/nastu lat miala w spoczynku 100-120(!!!).
Byla pod kontrola lekarza.

Iwona
//Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna.//
- Schutzbach
www.kociszce.ao.pl

robione krople do nosa - skład
Twarde soczewki kontaktowe - warszawa - gdzie?
rozerwanie łąkotki
Biostymina do ustnie??
Wynik badania USG ginekologiczno-położni czego - prośba o interpretację.