Wynik badania USG ginekologiczno-położniczego - prośba o interpretację.

1. Data: 2007-10-15 18:42:38

Temat: Wynik badania USG ginekologiczno-położniczego - prośba o interpretację.
Od: "mattnap" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wynik badania USG ginekologiczno-położniczego:

Trzon macicy przodozgięty o wym. AP 29 mm endometrium grubości 5 mm, jajnik
prawy zmieniony przez gładkościenny bezechowy pęcherzyk średnicy 38 mm w
rzucie przydatków lewych tworów patologicznych nie uwidoczniono.

Za trzy dni mam wizytę u ginekologa ale martwi mnie ten wynik. Czy mam się
czego obawiać??? Proszę o opinię.

Z góry dziękuję.
matnap