Przy jakiej liczbie ...

11. Data: 2006-03-03 11:37:37

Temat: Re: Przy jakiej liczbie ...
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> Dla kogo nie są, dla tego nie są. ;->>

otoz to :D

-- kasica (no i zamowilam te mire bai ;))

12. Data: 2006-03-03 11:38:27

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote

> -- kasica (no i zamowilam te mire bai ;))

a wachalas wczesniej?:)

dla mnie b.slodkie sa.

13. Data: 2006-03-03 11:48:58

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret <m...@p...fm> napisał(a):

> a tak przynajmniej wiem, ze to na pewno nie moje zapachy
> :)].

A ja, co gorsza, po wąchaniu próbek z wymiany kompletnie zachorowałam na
Silver Rain i Etra by Etro. :->> Silver Rain jest kompletnie mójmójmój.

> wybacz JoP , ze podpielam sie pod Ciebie, piszac wlasciwie "To samo" ,
> tylko inaczej ;), ale chcialam przekonac niektore dziewczyny do tego
> sposobu poznawania nowych zapachow ;).

Ależ proszę, częstuj się, trzeba krzewić ideę, im więcej nas tym lepiej. ;-)

--
JoP

14. Data: 2006-03-03 11:52:44

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote
> A ja, co gorsza, po wąchaniu próbek z wymiany kompletnie
> zachorowałam na Silver Rain i Etra by Etro. :->> Silver Rain jest
> kompletnie mójmójmój.

opisz ;)).
SR jest na allegro, 320zł.. to trocha za duzo, zeby kupic w ciemno ;))

poza tym jednak postanowilam, ze kupie Nilowy ogrodek, Meditaranee sobie
daruję..piekny,ale na lato mi mniej jednak pasuje.

15. Data: 2006-03-03 11:52:47

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał(a):

>(no i zamowilam te mire bai ;))

No i słusznie, tak trzymać.

Ja sobie cały czas usiłuję odtłumaczyć, że Silver Rain jest za drogi. Więc w
ramach rekompensaty poprosiłam MBF-a o poszperanie w Usiech i sklepach
lotniskowych za jakąś przedpremierową sprzedażą Au The Rouge Bvlgari. :->>

--
JoP

16. Data: 2006-03-03 12:01:03

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret napisał(a):
> Katarzyna Kulpa wrote

> a wachalas wczesniej?:)
>
> dla mnie b.slodkie sa.

wachalam. Jola dala :)
slodkie, ale mieszcza sie w mojej normie. cytrus
je ratuje przed przeslodzeniem.

-- kasica

17. Data: 2006-03-03 12:03:14

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote

> slodkie, ale mieszcza sie w mojej normie. cytrus
> je ratuje przed przeslodzeniem.

e, ja tam nei czulam cytrusa ;),tylko slodycz.

18. Data: 2006-03-03 12:06:09

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> No i słusznie, tak trzymać.
>
> Ja sobie cały czas usiłuję odtłumaczyć, że Silver Rain jest za drogi.

etam, drogi. sa drozsze rzeczy ;)
ja sie slinie na widok tego zestawu 3xpurse spray - z
wymiennymi flakonikami po 7,5 ml i tym srebrnym malenstwem,
no po prostu rozkosz, miec cos takiego w torebce.

ale caly czas jeszcze go nie powachalam :))

> Więc w
> ramach rekompensaty poprosiłam MBF-a o poszperanie w Usiech i sklepach
> lotniskowych za jakąś przedpremierową sprzedażą Au The Rouge Bvlgari. :->>

tez slusznie. Bulgara lubie generalnie, kiedys chorowalam na
Blv, ale jakos sie nie zlozylo i nie kupilam. moze i dobrze,
bo na mnie sie z czasem robil mydlany, mimo ze na poczatku -
rewela.

-- kasica

19. Data: 2006-03-03 12:09:14

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret napisał(a):
> Katarzyna Kulpa wrote

> e, ja tam nei czulam cytrusa ;),tylko slodycz.

kwestia przyzwyczajenia. ja kiedys uciekalam na kilometr
od zapachow, w ktorych czulam jakikolwiek cukier.
a baby doll do dzis nie trawie absolutnie (czysta
wata cukrowa, brr), podobnie angela. choc dawno
go nie wachalam, moze cos mi sie zmienilo...

-- kasica

20. Data: 2006-03-03 12:12:16

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret <m...@p...fm> napisał(a):

> opisz ;)).
> SR jest na allegro, 320zł.. to trocha za duzo, zeby kupic w ciemno ;))

Mnie przypomina Issey Miyake. Słodki, świeży, ale niebanalny i nie ozonowy.
Jak ogród z różany koło owocowego sadu po deszczu, ale z różą herbacianą, nie
mdłą, nic z bułgarskiego olejku. W środku wyraźnie świeżo-słodkie owoce, na
dnie ma coś cieplejszego, ale to ciepłe nie ma w sobie nic orientalno-
kręcącego w nosie. Ogólnie jest, skurczybyk, obłąkanie harmonijny, trwały i
elegancki, ale elegancją niewymuszoną, przyjazną. To jest taki zapach, w
obłoczku którego człowiek się czuje jakoś lepiej, radośniej, zbiega po
schodach po dwa stopnie, uśmiecha się do przechodniów...

> poza tym jednak postanowilam, ze kupie Nilowy ogrodek, Meditaranee sobie
> daruję..piekny,ale na lato mi mniej jednak pasuje.

Nilowy jest piękny. Jak się włóczyłam po Luksorze, spsikana nim obficie, to
nie mogłam się nadziwić, jak można w zapachu tak zakląć magię miejsca.

Meditaranee sobie zostawiam na wczesną jesień na jakiejś greckiej wyspie,
mniam.

--
JoP

Straberry - laickie pytania ;-)