Przy jakiej liczbie ...

51. Data: 2006-03-03 19:12:01

Temat: Re: Przy jakiej liczbie ...
Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Margaret wrote

hanae mori -
> ktorych akurat tez nie mozna dorwac w wiekszosci perfumerii)

(tych ostatnich oczywiscie)

52. Data: 2006-03-03 19:13:18

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> W której Sephorze, ze szczególnym uwzględnieniem krakowskich, można
> powąchać Etro, Annick Goutal, L'Artisan Parfumeur, Parfums de Rosine,
> Fragonard? Już łapię kluczyki od samochodu i pędzę tam z piskiem opon.

Dodatkowo jeszcze poproszę Anna Sui, Halston, Liz Claiborne, Creed, Serge
Lutens i Viktor&Rolf.

--
JoP

53. Data: 2006-03-03 19:14:40

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Asias wrote

nie wiedzac ze codziennie w drodze do pracy
> mijaja sklep, w ktorym te zapachy maja na miejscu, bez zbednych
> kosztow i wysilkow.

no i jeszcze pytanie, w jaki sposob daja sie naciagac..?
przeciez wymiany probkami sa akurat "bezplatne', ze tak sie wyrazę. Nie
wyobrazam sobie, zebym miala od kogos wymagac zaplacenia mi tych 5zł czy
ilus tam za przesylke, albo za probke.

54. Data: 2006-03-03 19:16:48

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-03 20:09:28 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Jolanta Pers* skreślił te oto słowa:

> Jest tu:
>
> http://www.perfumy-perfumeria.pl/Hermes-Un-Jardin-en
-Mediterranee-50ml-U-174
> 06.html

Ktos korzystał z tego sklepu?

> ale podejrzewam, że w najlepszym razie od kilku tygodni i pojawił się w
> związku z "reaktywacją" tego zapachu (o ile w ogóle nie jest to jakaś cenna
> bo rzadka prywatna inicjatywa),

Moze i trafi normalnie do Sephor...

> Kiedy pojawił się na rynku "normalnie", nie było go w Polsce w ogóle.

A to wiem... dziwna polityka...
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

55. Data: 2006-03-03 19:22:01

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> Dnia 2006-03-03 20:09:28 w sprzyjających i niepowtarzalnych
> okolicznościach przyrody grupowicz *Jolanta Pers* skreślił te oto
> [...]

Ja nie - pierwsze widzę go na oczy, a za Un Jardin en Mediterranee guglałam
na polskich stronach góra 2-3 tygodnie temu i nic takiego nie wyskakiwało.

> Moze i trafi normalnie do Sephor...

Miło by było, choć ja mam setkę i czuję się zaspokojona na długo.

> A to wiem... dziwna polityka...

A bo to żeby tylko w tym przypadku.

--
JoP

56. Data: 2006-03-03 19:47:03

Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia"
> Mediterranea w PL jest gdzies dostepne? Gdzie?
Krakowskie Sephory.

> No cóz... jak ktoś ma IQ na poziomie krzesła to niech cierpi ;)
;-)

AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

57. Data: 2006-03-03 19:48:13

Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers"
> W której Sephorze, ze szczególnym uwzględnieniem krakowskich, można powąchać
> Etro, Annick Goutal, L'Artisan Parfumeur, Parfums de Rosine, Fragonard? Już
> łapię kluczyki od samochodu i pędzę tam z piskiem opon.

Ha...stąd moja odpowiedź o puszczaniu w obieg standardów, bo wymienianie takich
skłoniło mnie do odpowiedzi.

58. Data: 2006-03-03 19:50:43

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Asias wrote
> Użytkownik "Lia"
> Krakowskie Sephory.

na pewno?
tzn jestes na 100% pewna?
;)

pytam, bo naprawde jet to jeden z najbardziej poszukiwanych zapachow, o
swoich trudnosciach w dostaniu go pisaly dziewczyny z calej Polski ,
wlasnie na forum i trudno mi uwierzyc, ze akurat w Krakowie jest.
ALe..roznie to bywa.

pzd.

59. Data: 2006-03-03 19:51:53

Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret"
> [...]
> wyobrazam sobie, zebym miala od kogos wymagac zaplacenia mi tych 5zł czy ilus
To, ze niektorzy je kupuja jest niezaprzeczalne, inni "jedynie" placa za
przesylke.
A.

60. Data: 2006-03-03 19:53:02

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Asias wrote

> To, ze niektorzy je kupuja jest niezaprzeczalne, inni "jedynie"
> placa za przesylke.
> A.

tak, kupuja je na allegro.
na forum gw nikt za te probki oplat nie pobiera...wiec?

Straberry - laickie pytania ;-)
Metoda opalania Airbrush EnvyTan
mydło na trądzik
troche OT,reklamacja ciucha