Przyczyna krotkowzrocznosci

1. Data: 2000-08-12 07:16:21

Temat: Przyczyna krotkowzrocznosci
Od: "Ulysses" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka jest przyczyna krotkowzrocznosci wg oficjalnej medycyny?? Zawsze pisze
sie ze jej przyczyna jest zbyt dluga galka oczna. Co jest jednak przyczyna
jej chorobliwego wydluzenia?? I dlaczego gdy juz sie krotkowzrocznosc pojawi
to pozniej sie caly czas poglebia (az do ok.20 roku zycia)??

Ulysses

2. Data: 2000-08-14 06:14:02

Temat: Re: Przyczyna krotkowzrocznosci
Od: "\(dh\)" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka jest przyczyna krotkowzrocznosci wg oficjalnej medycyny?? Zawsze
pisze
> sie ze jej przyczyna jest zbyt dluga galka oczna. Co jest jednak przyczyna
> jej chorobliwego wydluzenia??
To tylko jedna z jej postaci. A przyczyn jest wiele, zalenie od bardzo wielu
czynnikow. Nie wszystkie sa dokladnie poznane.

>I dlaczego gdy juz sie krotkowzrocznosc pojawi
> to pozniej sie caly czas poglebia (az do ok.20 roku zycia)??
Okres najszybszego wzrostu organizmu.

3. Data: 2000-08-14 17:50:50

Od: "Ulysses" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Okres najszybszego wzrostu organizmu.
hmmm...
dziwne wytlumaczenie. Jesli ktos ma odstajace uszy to w okresie dojrzewania
zaczna odstawac coraz bardziej???

Ulysses

4. Data: 2000-08-15 11:43:27

Od: "\(dh\)" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmmm...
> dziwne wytlumaczenie. Jesli ktos ma odstajace uszy to w okresie
dojrzewania
> zaczna odstawac coraz bardziej???

Odstawac moze nie, ale na pewno beda rosly ...

5. Data: 2000-08-16 19:50:09

Od: "LLeszek" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam krótkowzroczność za sobą. W 1990 roku poddałem się operacji
korygującej z -3,5 do 0 dioptrii. Wtedy od radzieckiego lekarza dowiedziałem
się, że krótkowzroczność może być nabyta (i tylko takie przypadki operował)
lub wrodzona. Pacjentom z tą drugą krótkowzrocznością odmawiał.
Prawdoppodobnie dlatego, że i tak wada po operacji mogła postępować.

Leszek, Wrocław

Użytkownik Ulysses <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

6. Data: 2000-08-17 10:11:33

Od: "Ulysses" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LLeszek <l...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
> lub wrodzona. Pacjentom z tą drugą krótkowzrocznością odmawiał.
> Prawdoppodobnie dlatego, że i tak wada po operacji mogła postępować.

Operacja chirurgiczna?? Laser???
Na czym taka operacja polega??? Splaszczenie rogowki??
Ile to kosztowalo?

Ulysses

7. Data: 2000-08-21 22:08:02

Od: "LLeszek" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno nie był to laser, ponieważ czułem wyraźnie dotyk a ponadto
cokolwiek jeszcze widziałem to ulegało silnej deformacji. Na soczewkę
nałożył coś w rodzaju wzornika i zaczął ciąć. W kropli wody mogę sobie
policzyć nacięcia na oku. Laserem jest inaczej. Jeden impuls doprowadza do
wyparowania określonej ilości materii, dlatego operacje laserowe są bardzo
precyzyjne. Nie wiem tylko czy ból po laserze jest podobny do tego po nożu.

Leszek, Wrocław
l...@p...wp.pl

Recepta z niebieskim paskiem
zielarz?
rak piersi
Okiej nie bede sie silił na wyjaśnianiu biochemii. Będę pisał o faktach.
Zlamana kosc lodeczkowata.