Przyczyny powstawania nadmirnej prostaty...

1. Data: 2006-09-15 15:14:26

Temat: Przyczyny powstawania nadmirnej prostaty...
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś się nad tym zastanawiał ?. Schorzenie dotyczy bardzo dużej grupy
starszych ludzi.
Leczenie polega na walce ze skutkami czyli usunięciu nadmiaru gruczołu.
Jakie mogą być przyczyny
rozrostu tego gruczołu?.

Bardzo proszę kolegów grupowiczów o jakieś sugestie?

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

2. Data: 2006-09-15 15:33:01

Temat: Re: Przyczyny powstawania nadmirnej prostaty...
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jakie mogą być przyczyny
> rozrostu tego gruczołu?.
>
> Bardzo proszę kolegów grupowiczów o jakieś sugestie?

Nie odpowiem na Twoje pytanie wprost, bo odpowiedzi nie znam. Ale znam
dziesiątki przypadków, że gruczoł na diecie bogatotłuszczowej
(niskowęglowodanowej) wracał bardzo szybko, bo po ok. kilku tygodniach do
kilku miesięcy do swojej pierwotnej wielkości, czyli 45 mm. I już nigdy się
nie rozrasta. Przypadki te są udokumentowane w całej Polsce.
Miałem do powiedzenia na ten temat bardzo niewiele, ale bardzo
istotnie...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2006-09-15 15:35:46

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jakie mogą być przyczyny
> rozrostu tego gruczołu?.
>
> Bardzo proszę kolegów grupowiczów o jakieś sugestie?

Bardzo wspomagające są też prądy selektywne. Trzeba działaś prądami
parasympatycznymi, ponieważ rozrost prostaty jest w układzie wegetatywnym
przewagą układu sympatycznego. Jeżeli była dolegliwość nietrzymania moczu,
również i ona ustępuje.
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2006-09-15 16:42:03

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo wspomagające są też prądy selektywne.

i urynoterapia oczywiscie ! ;-)

Tomasz

5. Data: 2006-09-16 00:09:45

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> i urynoterapia oczywiscie ! ;-)

No i okadzanie dymem ze spalania siersci rudego kota;-)

P47 (kałach)

6. Data: 2006-09-16 05:17:54

Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dihydrotestosteron.

7. Data: 2006-09-16 09:18:54

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

-bogatotłuszczowej
- niskowęglowodanowej

Zasadniczo to są dwa totalnie różne zagadnienia:

Mógłbyś skonkretyzować, bo wydaje mi się że dieta bogatotłuszczowa dla 60
latka, to od razu
pachnie mi zwiększonym poziomem cholesterolu, otyłością, chorobami
wieńcowymi i szybką śmiercią....

Już lepiej pasuje mi niskowęglowodanowa, ale alternatywnie trzeba by było
zastosować dietę białkową,
tylko że żołądek 60 latka też nie za bardzo może przyswajać zbyt duże ilości
białka, gdyż ma z tym
oczywiste problemy.....

Czy ktoś może jescze podać jakieś sugestie, szcególnie o przyczyny rozrostu.
Jaki czynnik powoduje rozrost tego gruczołu...?

Czy tysiące lekarzy znowu załamią ręcę i nie będą w stanie podać konketnej
odpowiedzi?

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

8. Data: 2006-09-16 09:38:18

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> -bogatotłuszczowej
> - niskowęglowodanowej

http://www.po40.pl/Lagodny_przerost_prostaty_.html#3

"Czynniki sprzyjające

Poza wiekiem i czynnikami hormonalnymi wyróżnia się inne czynniki ryzyka
tego schorzenia. Częstość występowania gruczolaka prostaty może być związana
z rasą. U mężczyzn rasy czarnej łagodny rozrost występuje częściej niż u
mężczyzn rasy białej i o wiele częściej niż u mężczyzn rasy żółtej. Wiąże
się to z pewnymi, nie poznanymi jeszcze do końca, czynnikami genetycznymi
oraz z dietą. Sposób odżywiania jest bowiem kolejnym istotnym czynnikiem
wpływającym na rozwój choroby. Niektóre produkty, zwłaszcza pochodzenia
zwierzęcego, przyspieszają rozwój choroby, inne, głównie roślinne,
spowalniają nadmierny rozrost tkanki stercza. O wpływie sposobu odżywiania
świadczyć może różnica w zachorowalności pomiędzy Azjatami mieszkającymi w
swej ojczyźnie, a tymi, którzy wyemigrowali np. do Stanów Zjednoczonych i
przyjęli panujący tam styl życia, łącznie ze sposobem odżywiania."

Czyli trzeba zjadać wysokowęglowodanowe, niskotłuszczowe
czyli nie tak jak w Ameryce, a tak jak w Chinah, i dokładnie odwrotnie jak w
podpowiedzi kolegi
jerzy.mierzynski.

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

9. Data: 2006-09-16 20:48:15

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p47" <p...@b...list.ru> napisał w wiadomości

> No i okadzanie dymem ze spalania siersci rudego kota;-)

Z przykrością muszę stwierdzić, że się mylisz. W zaleceniach
współczesnych wymienia się kota czarnego, którego sierść ma skutecznośc
większą.

10. Data: 2006-09-17 11:55:41

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Li" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Z przykrością muszę stwierdzić, że się mylisz. W zaleceniach
> współczesnych wymienia się kota czarnego, którego sierść ma skutecznośc

Ale czarnego kota dają tylko "na prywat".

:-)))

P47 (kałach)

Proszę o wytłumaczenie pojęcia.
Druga miesiaczka w miesiacu...
szukam programu dla przychodni lekarskich
Mieczak zakazny
kanaliki łzowe - gdzie i z ile