Przydała by sie jakaś grupa o parapsychologii.[off topic]

1. Data: 2000-01-15 23:39:11

Temat: Przydała by sie jakaś grupa o parapsychologii.[off topic]
Od: Ludzie! niepamiętacie jaką mam ksywe? <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dawna interesowałem się parapsychologiš, niestety niema grupy jej
poświeconej. Na psychologia raczej niewypada poruszać takie tematy, a na
paranauki raczej niewarto, wiec może by założyć listę. Sš jacyś chetni?

1. Data: 2000-01-17 12:17:53

Od: t...@p...com (Maciej Żukiewicz) szukaj wiadomości tego autora

Tak ja.
Moje namiary : t...@p...com

Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-24 17:58:22

Od: "Lukasz Rzepinski" <y...@k...cyf-kr.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tolerancja, tolerancją, ale
DO WARIATKOWA !!!!

Lukasz Rzepinski
http://mops.uci.agh.edu.pl/~rzepinsk
y...@c...edu.pl
0606 362 374

1. Data: 2000-01-24 18:14:16

Od: "Margolcia" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Rzepinski napisał(a) w wiadomości:
<2p0j4.906$Hi2.20447@news.tpnet.pl>...
>Tolerancja, tolerancją, ale
>DO WARIATKOWA !!!!

Nie wiem, czy dobrze zrozumialam - idziesz w tamta strone i chcesz, zeby
wszyscy o tym wiedzieli?
No, dobra, bedziemy Cie odwiedzac....Podaj blizsze namiary.

Bozena
Kubus Fatalista

Gieldowy orgazm Re: Odp: Czy ja powinienem nadal gac?
Re: KOCHC KOGOS
Potrzebna pomoc ...
Gniew
RE: samotnosc