Przygarnę derenia kanadyjskiego...

1. Data: 2004-12-14 22:44:28

Temat: Przygarnę derenia kanadyjskiego...
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wszyscy,to ja też rozpoczynam sępienie przyszłoroczne,bo zanim się
odważę,wszystko już będzie rozsepione na amen.
I jeszcze kilka badyli Czerwonego Barona przygarnę chętnie :)
I dzwonek skupiony biały i naparstnicę zwyczajną...
I trochę siewek hibiskusa najlepiej takiego bardzo niebieskiego...
Pozdrawiam, Lilka

2. Data: 2004-12-14 23:05:03

Temat: Re: Przygarnę derenia kanadyjskiego...
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| I dzwonek skupiony biały i naparstnicę zwyczajną...
| I trochę siewek hibiskusa najlepiej takiego bardzo niebieskiego...

Hibiskus może być, ale kolor nieokreślony (sama jestem ciekawa, co
wyjdzie;-)).

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2004-12-15 01:06:59

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Hibiskus może być, ale kolor nieokreślony (sama jestem ciekawa, co
> wyjdzie;-)).

Czy bedzie bardziej rozowy, czy bardziej niebieski, zalezy glownie od
warukow, w jakich bedzie rosl.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2004-12-15 07:40:06

Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
A może ktoś ma nasiona lub siewki derenia kwiecistego lub Kousa?
Interesują mnie też Kłęk kanad.,Ośnieża,Poncyria,Parczelina, Głóg
szkarłatny, Wiśnia kosmata, Pigwowiec catha., inne ciekawe krzewy czy klony.
Ciągle jeszcze mam siewki Derenia jadalnego, dużo już poszło gdzieś tam.
Mam też siewki Klonu czerwonego.
Pozdrawiam Paweł L.

5. Data: 2004-12-15 08:48:16

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
>
> Hibiskus może być, ale kolor nieokreślony (sama jestem ciekawa, co
> wyjdzie;-)).
>
> Pozdrawiam, Basia.

To chętnie przyłączę się do tej zgadywanki :)
A jakie będzie prawdopodobieństwo niebieskiego-obliczy nam Michał:)))
Jak opublikujesz swoją listę chciejstw małych i dużych /w Biuletynie
Sępa Ogrodowego/ to może i ja w moim skromnym ogródku znajdę coś,
co Cię zainteresuje...
Pozdrawiam,Lilka

6. Data: 2004-12-15 17:30:34

Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam też siewki Klonu czerwonego.
Pozdrawiam Paweł L.

Witam
Czy mogę zapisać sie w kolejke na siewki Klonu ??

--
Pozdrawiam J Walewski

7. Data: 2004-12-15 17:31:22

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł L." <l...@i...pl> wrote:

> A może ktoś ma nasiona lub siewki derenia kwiecistego lub Kousa?

Niestety, z nasion florpakowych nie skiełkowało..

> Interesują mnie też [...] Ośnieża

Wysiane, zobaczymy przyszłą jesienią..

> Głóg szkarłatny,

Takoż..

> inne ciekawe krzewy czy klony.

Co do klonów to trochę powinno być wiosną. Jakiś truncatum zapewne,
może któryś z paskowych..

> Mam też siewki Klonu czerwonego.

To ja się zapiszę w kolejce :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Notoryczny ateista z Łomży
Prowokował ludność, chodząc w komży.

8. Data: 2004-12-15 17:42:57

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| To chętnie przyłączę się do tej zgadywanki :)

Ostatnio wyszedł patriotyczny:-)

| A jakie będzie prawdopodobieństwo niebieskiego-obliczy nam Michał:)))

Dużo założeń będzie (znaczy jak te hibiskusy się krzyżują).

| Jak opublikujesz swoją listę chciejstw małych i dużych /w Biuletynie
| Sępa Ogrodowego/ to może i ja w moim skromnym ogródku znajdę coś,
| co Cię zainteresuje...

To jest kolejny znakomity pomysł, muszę podpuścić kogoś, może wrzuciłby taką
listę na stronę;-)

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2004-12-16 08:46:59

Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> Czy mogę zapisać sie w kolejke na siewki Klonu ??
> Pozdrawiam J Walewski

Jak najbardziej.
Podaj adres na priv i napisz kiedy chcesz. Mogę wysłać nawet teraz.
Są małe (tegoroczne-ok 15 cm), ale zdrowe, pięknie skiełkowały z moich
własnych nasion. Ile chcesz?
Paweł L.

10. Data: 2004-12-16 08:50:32

Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko wrote:

> To ja się zapiszę w kolejce :)
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Witaj, odpowiadam tak samo jak Jackowi.
Podaj adres na priv i napisz kiedy chcesz. Mogę wysłać nawet teraz.
Są małe (tegoroczne-ok 15 cm), ale zdrowe, pięknie skiełkowały z moich
własnych nasion. Ile chcesz?
Paweł L.

Orzech włoski - Jacki
Sępienia cd.