Przygotowania do świąt...

451. Data: 2011-12-22 23:17:42

Temat: Re: Przygotowania do świąt...
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Vice versa.

Ja nie przytaczam tutaj śmiesznych inaczej anegdotek z życia znajomych.

--

Paulinka

452. Data: 2011-12-22 23:18:34

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Wielokrotnie pisałam, że kobieta jako pracownik jest kłopotliwa i mniej
> wydajna.

Jako kopacz rowów z pewnością.

> Oczywiście, że tak. I ona się nie obrazi, ponieważ mądra osoba nie obraża
> się na oczywistości.

Po co jej doktorat? Niech siedzi w domu i pieluchy zmienia.

--

Paulinka

453. Data: 2011-12-22 23:50:41

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:
> [...]
Udostepnianie-akt-osobowych-pracownika.html

> Przeczytaj ustawę i przestań się w końcu kompromitować.
> 'wystąpią osoby trzecie' - coś Ci to w ogóle mówi?

http://www.lexagit.pl/informacje/udostepnienie-danyc
h-osobowych-w-swietle-nowalizacji-ustawy/

Masz bryka, żebyś za długo nie szukała.

--

Paulinka

454. Data: 2011-12-23 00:39:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Dec 2011 00:12:59 +0100, Paulinka napisał(a):

Udostepnianie-akt-osobowych-pracownika.html

> Przeczytaj ustawę i przestań się w końcu kompromitować.
> 'wystąpią osoby trzecie' - coś Ci to w ogóle mówi?

To Ty przeczytaj dokładniej:

455. Data: 2011-12-23 00:40:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Dec 2011 00:17:42 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ja nie przytaczam tutaj śmiesznych inaczej anegdotek z życia znajomych.

Nic Ci na to nie poradzę, że nie wiesz, co jest smieszne.
--
XL

456. Data: 2011-12-23 00:43:07

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nic Ci na to nie poradzę, że nie wiesz, co jest smieszne.

Najwidoczniej mamy inne poczucie humoru, inaczej postrzegamy ludzi i świat.

--

Paulinka

457. Data: 2011-12-23 00:44:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Dec 2011 00:18:34 +0100, Paulinka napisał(a):

> Jako kopacz rowów z pewnością.

Jest mniej wydajna, ponieważ sporą część życia spędza w ciąży, w połogu, na
i na urlopie po nim oraz później też sporo - opiekujac się chorymi dziećmi,
a kiedy nie jest w ciąży, to ma trudne dni raz w miesiącu - wydajność wtedy
też ewidentnie spada.

> Po co jej doktorat? Niech siedzi w domu i pieluchy zmienia.

Ma ambicje wiedzieć więcej. Każda kobieta powinna.
--
XL

458. Data: 2011-12-23 00:47:02

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

Udostepnianie-akt-osobowych-pracownika.html

> To Ty przeczytaj dokładniej:
> "wystąpią osoby trzecie (w tym także członkowie jego rodziny)"
> I przestań się w końcu kompromitować.

Kobieto litości! Naprawdę uważasz, ze udostępnianie znajomym do wglądu
umów o prace swoich pracowników jest zgodne z prawem? Pomijam już
kwestię zwykłej ludzkiej przyzwoitości.

--

Paulinka

459. Data: 2011-12-23 00:51:20

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Jest mniej wydajna, ponieważ sporą część życia spędza w ciąży,

9 miesięcy o ile ciąża nie jest zagrożona, można cały czas pracować.

> w połogu,

6 tygodni w ramach urlopu macierzyńskiego płaconego przez ZUS.

> na
> i na urlopie po nim

24 tygodnie płacone przez ZUS

> oraz później też sporo - opiekujac się chorymi dziećmi,

60 dni w roku dla obojga rodziców płacone przez ZUS

> a kiedy nie jest w ciąży, to ma trudne dni raz w miesiącu - wydajność wtedy
> też ewidentnie spada.

A to ciekawe spostrzeżenie :>

> Ma ambicje wiedzieć więcej. Każda kobieta powinna.

Po co, żeby lepiej operowała odkurzaczem?

--

Paulinka

460. Data: 2011-12-23 00:58:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Dec 2011 00:50:41 +0100, Paulinka napisał(a):

Udostepnianie-akt-osobowych-pracownika.html

> http://www.lexagit.pl/informacje/udostepnienie-danyc
h-osobowych-w-swietle-nowalizacji-ustawy/

> Masz bryka, żebyś za długo nie szukała.

"Podmiot, któremu administrator udostępnił dane osobowe, będzie mógł je
zatem przetwarzać miedzy innymi: na podstawie zgody osoby, której dane
dotyczą; dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów przez siebie
realizowanych (np. marketing bezpośredni własnych produktów lub usług), czy
w celu realizacji umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą."
--
XL

Roladki - pytanie techniczne
Mrożenie pasztecikow
Embroidery Design 2012
Opalana cebulka
gdzie szukać: czekolad białych z orzechami i chrupkami