Re: Przyjaźn

1. Data: 2001-06-18 11:59:52

Temat: Re: Przyjaźn
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czyżby bratnia dusza? :-)))

Pozdrawiam,
Ada i jej Wraczek, oraz dwa żółwiki
d...@w...pl

To sie zdarza:)) i cieszy,
pod warunkiem, ze Ty to to nie ta/ten dadi, o ktorym pisalam w Ostrzezeniu
Virusowym;)
E.

1. Data: 2001-06-20 19:55:01

Od: "Ada [dadi]" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eva>To sie zdarza:)) i cieszy,
Eva>pod warunkiem, ze Ty to to nie ta/ten dadi, o ktorym pisalam w
Ostrzezeniu Virusowym;)
Eva>E.

Broń Cię Panie Boże!!! Ja jestem Ada, a ten "dodatek " to tylko ze względu
na to, że na pl.rec. książki tez jest Ada, która była tam pierwsza...

--
"(...)Jak długo można odwracać głowę i udawać, że się nie widzi?
(...)Ile trzeba mieć uszu by usłyszec płaczących ludzi?

poradnia w Warszawie
Ciezar odpowiedzialnosci
OT: Poszukuje ludzi ktorzy aktualnie studiuja na psychologii UW
kobieta a stabilizacja materialna
Strony WWW