Studia na SWPS?

1. Data: 2001-06-18 16:13:33

Temat: Studia na SWPS?
Od: "onet" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciała bym zdawać w tym roku na SWPS w Warszawie (zaocznie), czy jest ktoś
kto tam zdawał w tym roku, lub już tam studiuje? Wiem że jest rozmowa
kwalifikacyjna i o to głównie mi chodzi. Chciała bym się dowiedzieć *o co
pytają* i czy trudno się dostać. Jeśli ktoś miałby jakiekolwiek informacje
na ten temat to była bym bardzo wdzięczna gdyby wysłał mi je na priva.
Interesuje mnie również jak tam się ogólnie studiuje, może ktoś jest na
"Społecznej Psychologii Klinicznej" - bo na ten kierunek chciała bym się
dostać, ale oczywiście jeśli ktoś studiuje "inną" psychologię to również
bardzo interesują mnie szczegóły.
Zależało by mi bardzo na czasie, więc proszę o możliwie szybki kontakt.
Z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam całą grupę.
Marta.
t...@w...pl