Przykład na słuszność mojej sygnaturki.

11. Data: 2015-07-15 18:10:35

Temat: Re: Przykład na słuszność mojej sygnaturki.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Jul 2015 17:34:03 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
et...

ask=view&id=65&Itemid=11

> Natychmiast pojawia się pytanie, gdzie jest polska policja. Niestety- nie
> mamy swojej policji. Już nawet oficjalnie niemiecka policja może sobie
> wjechać do Polski, zaaresztować dowolną osobę- i ją przewieżć do Niemiec.

"Ustawa o bratniej pomocy" jakosik w jednom strone chyba działa...

--
XL
"W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm" - Stanisław

12. Data: 2015-07-15 19:45:43

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Mam i mogę.

Tak, qr...a, masz rację.
:-(

--

Chiron

13. Data: 2015-07-15 19:46:54

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

et...

ask=view&id=65&Itemid=11

> "Ustawa o bratniej pomocy" jakosik w jednom strone chyba działa...

Podobnie jak wcześniejsza umowa zawarta z Mazowieckim. Nie potrafił
wytłumaczyć siłą spokoju, dlaczego ona taka niesymetryczna

--

Chiron

14. Data: 2015-07-15 20:03:20

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-07-15 19:45, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Tak, qr...a, masz rację.
> :-(

Ale nie martw się, Tobie płacić nie zamierzam.

15. Data: 2015-07-15 20:22:53

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.07.2015 o 19:45, Chiron pisze:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Tak, qr...a, masz rację.
> :-(

ciagnij brachu, ciagnij :]

--
gazebo

16. Data: 2015-07-16 12:21:49

Temat: Odp: Odp: Przykład na słuszność mojej sygnaturki.
Od: "Lord z Cowshed" <k...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
t...

> Pomyśl - oczywistości nie mam zwyczaju tłumaczyć, chyba że za pieniądze.
>
> Pytanie pomocnicze:
> Czy polskie środowiska (o ile w ogóle tam istnieją...) w Izraelu prowadzą
> badania wśród żydowskiej młodzieży, czy owa ma WŁAŚCIWĄ(sic!) orientację
> na
> temat dziejów Polski?
> A gdyby nawet prowadziły, to jak myślisz, jak by się do nich odnieśli
> Żydzi?
> :->

Czy ja od ciebie oczekuję wróżenia z kociej kupy? Od tego jest u2-Lord
Donald-Mark Woydak-Filip.
Czy ja od ciebie oczekuję odpwiedzi co myślą o Polsce młodzi Zydzi?
Ja ciebie zapytuję: Do czego to wg ciebie prowadzi i ty mi odpowiedz, a nie
rozmazujesz kocie gówno na chodniku. Od tego mamy tu specjalistę w 4 osobach
w/w.

--
Lord z Cowshed

17. Data: 2015-07-16 12:46:25

Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-15 o 17:10, Ikselka pisze:

> http://www.owp.org.pl/index.php?option=com_content&t
ask=view&id=65&Itemid=11
> Polecam też komentarze.

Myślę, że warto również obejrzeć film Yoava Shamira (żydowskiego
dokumentalisty) "Zniesławienie" (oryg. Defamation). Na YT mozna znaleźć
wersje z polskimi napisami.

Polecam również komiks "Nie pojedziemy zobaczyć Auschwitz". Tyle że tego
trzeba poszukać w księgarniach.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

18. Data: 2015-07-16 12:49:29

Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-16 o 12:46, Piotr Rezmer pisze:

> Myślę, że warto również obejrzeć film Yoava Shamira (żydowskiego
> dokumentalisty) "Zniesławienie" (oryg. Defamation). Na YT mozna znaleźć
> wersje z polskimi napisami.

Korekta: jeśli chodzi o wycieczki do Polski, to łatwiej poszukać
polskiego tytułu "Zniesławienie - izraelskie przedpoborowe wycieczki do
Polski".

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

19. Data: 2015-07-16 15:48:52

Od: Ivan Hoe <e...@p...sip> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Jul 2015 12:21:49 +0200, Lord z Cowshed napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
t...

> [...]
> rozmazujesz kocie gówno na chodniku. Od tego mamy tu specjalistę w 4 osobach

Specjalnością tych cymbałów jest unikanie odpowiedzi na zadane pytania,
zmienianie tematu i wykręcanie kotem. Te ślimaki nie maja nic do
powiedzenia, a pezyciśnięci do muru obrzucą cię inwektywami. Po prostu to
płatni klpeacze w klawiaturę. Najgorsze szuje jakie zrodził Internet.

Ivan

20. Data: 2015-07-16 17:07:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Jul 2015 15:48:52 +0200, Ivan Hoe napisał(a):

> [...]
t...

> [...]
> powiedzenia, a pezyciśnięci do muru obrzucą cię inwektywami. Po prostu to
> płatni klpeacze w klawiaturę. Najgorsze szuje jakie zrodził Internet.

Ile inwektyw!

--
[...]

I znowu miał racje
Genderze, grzmij, w trąby dmij!