Przyłanczam się.

11. Data: 2010-03-09 19:22:01

Temat: Re: Przyłanczam się.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):
> [...]
chce-aborcji-dla-...

> powinien byc dofinansowany chocby przelot samolotem, do GB.
>
> J-23 itede...

To jest pokazanie kosztów, więc wychodzi taniej niż w podziemiu i
warunki nie są strasznych, tam się kobieta niewykrwawia, a wiesz tak
mnie się pomyślało, czy lekarze tyle w polsce biorą, by wykorzystywać
nieszczęście tych kobiet, czy biorą za to że się narażają i ciekawe
czy ktoś pomaga nieodpłatnie?

12. Data: 2010-03-09 19:34:44

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Mar, 20:22, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> mnie się pomyślało, czy lekarze tyle w polsce biorą, by wykorzystywać
> nieszczęście tych kobiet, czy biorą za to że się narażają i ciekawe

Tak wiem, ale chodzilo mi w domysle o dofinansowanie przez np. NFZ -
taka prowokacja.

J-23 itede...

13. Data: 2010-03-09 19:58:14

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał

--
Dziwne by było, gdy się tą kasą
nie interesowała mafia...

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

Enea Silvio/Papież Pius II (14581464):
Gdy widzisz kobietę, myśl, że to diabeł! Jest ona rodzajem piekła.

Św. Tomasz z Akwinu, zm. 1274:
Kobieta jest jedynie pomocą w płodzeniu (adiutorium generationis) i
pełni pożyteczną rolę w gospodarstwie domowym...
Kobiety są błędem natury... z tym ich nadmiarem wilgoci i ich
temperaturą ciała świadczącą o cielesnym i duchowym upośledzeniu

14. Data: 2010-03-09 20:38:22

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Mar, 20:58, "<..>__ ~*" <k...@i...pl> wrote:
> [...]
> nie interesowa a mafia...
>
> zdar
> <..>___ ~*
> ( _ ) .__.'
> al_bakarah
>
>  Enea Silvio/Papie Pius II (14581464):
>   Gdy widzisz kobiet , my l, e to diabe ! Jest ona rodzajem piek a.
>
> w. Tomasz z Akwinu, zm. 1274:
>   Kobieta jest jedynie pomoc w p odzeniu (adiutorium generationis) i
>  pe ni po yteczn rol w gospodarstwie domowym...
>  Kobiety s b dem natury... z tym ich nadmiarem wilgoci i ich
>  temperatur cia a wiadcz c o cielesnym i duchowym upo ledzeniu

Zapewniam Cie ze swietnie zdaje sobie sprawe z koszmaru w jaki wpedza
kobiety, wspomniana ustawa antyaborcyjna w Polsce.

15. Data: 2010-03-09 21:37:02

Temat: Re: Przylanczam sie.
Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisal

Zapewniam Cie ze swietnie zdaje sobie sprawe z koszmaru w jaki wpedza
kobiety, wspomniana ustawa antyaborcyjna w Polsce.
--
Praktycznie wszystko, co przynosi duzy dochód,
jest pod tzw. "ochrona" :o/

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

Enea Silvio/Papiez Pius II (14581464):
Gdy widzisz kobiete, mysl, ze to diabel! Jest ona rodzajem piekla.

16. Data: 2010-03-10 08:55:19

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"de Renal" <f...@g...com> wrote in message
d.googlegroups.com...

Odzialy SROM w ataku?! Brzmi groznie! Prawie jak Waffen SS :D

A powazniej:
Jeszcze troche takich akcji feministek i znowu w swiadomosci publicznej,
feministka pojawi sie jako debilka czy idiotka.
I potem oczywiscie beda plakac ze traktowane sa jak idiotki -
i to bedzie dla nich dowod na dyskryminacje. Litosci.... !

Pozdr,
Druch

17. Data: 2010-03-10 09:37:03

Od: Nemezis <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch napisał(a):
> [...]
> I potem oczywiscie beda plakac ze traktowane sa jak idiotki -
> i to bedzie dla nich dowod na dyskryminacje. Litosci.... !

Raczej brzmi jak oddziały AK walczące o Polaków z tzw, betonem
partyjnym katolickim.
Myślę, że nie powinieneś już bezpiecznie czuć się w tym okupowanym
przez stalinowsko/katolicki rezim kraju, który wspierasz.

18. Data: 2010-03-10 09:38:41

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Druch" <e...@n...com> wrote in message

Hehe, wlasnie trafilem na jakis blog feministki.
Polecam przeczytac, gdzie ta Pani wytropila dyskryminacje! :D

http://jedyniesluszne.blox.pl/2009/10/Jak-ksiazki-dl
a-dzieci-swiadcza-o-fiksacjach.html

Druch

19. Data: 2010-03-10 09:54:17

Od: Nemezis <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch napisał(a):
> [...]
>
> Hehe, wlasnie trafilem na jakis blog feministki.
> Polecam przeczytac, gdzie ta Pani wytropila dyskryminacje! :D

Słowa kształtują wyobraźnie masową jak również rzeczywistość, więc
manipulując słowami można nadać skrzywiony krztałt rzeczywistości...a
zapomniałem katol jest zatrzymany/niedorozwinięty w średniowieczu,
więc nie rozumie świata w którym żyje.

20. Data: 2010-03-10 11:36:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Mar 2010 09:55:19 +0100, Druch napisał(a):

> "de Renal" <f...@g...com> wrote in message
d.googlegroups.com...

> Odzialy SROM w ataku?! Brzmi groznie! Prawie jak Waffen SS :D

Albo CIPA, brzmi jeszcze lepiej, bardziej jak CIA :-D

> [...]
> I potem oczywiscie beda plakac ze traktowane sa jak idiotki -
> i to bedzie dla nich dowod na dyskryminacje. Litosci.... !

Ojej, chcą sobie trochę cipy poodczarowywać, a tak bez odpowiedniej aury wg
nich nie wypada...

--

Ikselka.

Re: Zlitujcie się nad własnym mózgiem.