Przylaszczki

21. Data: 2005-12-31 00:50:33

Temat: Re: Przylaszczki
Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 31 Dec 2005 01:01:35 +0100, na pl.rec.ogrody, Janusz Czapski
napisał(a):

> Ja przepraszam, ze sią wrancam w dyskusję światłych mężów, ale na
> przylaszczkach sie kompletnie nie znam, i dlatego mam pytanie: mam taka
> niebieską przylaszczkę prosto z lasu. To ona jakaś nie dobra jest? Gorsza?
> Felerna?
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz
> PS
> I chyba mnoży się ona dobrze bo widzę, ze po rabatce mi wędruje...
> J,

No właśnie,
a co za przyjemność mieć znaczek, który można kupić na każdej poczcie i w
dodatku sam się kopiuje?:)))

Pozdrawiam
p...@r...pl

22. Data: 2005-12-31 00:57:22

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

> No właśnie,
> a co za przyjemność mieć znaczek, który można kupić na każdej poczcie i w
> dodatku sam się kopiuje?:)))

Jak to co za przyjemnosc? Ładny jest. Po prostu. :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

23. Data: 2005-12-31 07:59:13

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Roślinę jako _całość_ (do gruntu) można uzyskać teoretycznie z każdej
> części zawierającej jakiś materiał genetyczny (nawet z protoplastu, nawet z
> ziarenek pyłku, ale już nie z miąższu owocu), ale to dość osobnicze.

Czytałem kiedyś o kiełkowaniu pyłku na pożywce.Jeśli da się z pyłku
odtworzyć roślinę, jaką będzie miała ilość chromosómów,czy mogą istnieć
rośliny haploidalne?
Mam opis dotyczący mnożenia lilii in vitro w warunkach domowych,
Zainteresowanym mogę przesłać, brak mi cierpliwości do takiej zabawy.
Pozdrawiam.mirzan

24. Data: 2005-12-31 09:06:49

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
.

> [...]
> Janusz
> PS
> I chyba mnoży się ona dobrze bo widzę, ze po rabatce mi wędruje...

Ta "gorsza","felerna "jak ją nazywasz ,jest najpiękniejsza:-)
nie potrzebne jej invitro(-:

Pozdrawiam TeresaR

25. Data: 2005-12-31 11:02:54

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

> :)Tak teoretycznie mogoby to wyglądać:)
> Podobają mi się te przylaszczki.
> Bardzo.

Mnie również :)

> I nie takie rzeczy robiłem dla zdobycia roślin:)

Ja jeszcze nic fikuśnego w celu zdobycia nie zrobiłam :)

> A skąd w zimie weźmiesz listki przylaszczki?:)))

Z ogrodu, jeszcz tydzień temu p. siedmiogradzka była zieloniutka, reszta nie
wiem, bo nie zerkałam :)

> Poza tym na UŁ malowanie i w "moim" fitotronie teraz peeełno:)

No to do wiosny czekamy... :)

> Może być i 80% skóry na niedźwiedziu:)))
> Ale jak się dzielimy zyskiem? Po przyjacielsku? czy równo?
> :)))

Po przyjacielsku to jak, bo jeśli wiecej dla mnie, ja na taki przyjacielski
układ idę ;))
Może być po równo. Inne sposoby : na pewno nie zgodzę się na podział np.
proporcjonalnie do wzrostu lub wagi bo stratna będę :)))

Pozdarwiam
Kaśka

26. Data: 2005-12-31 11:04:02

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie,
> a co za przyjemność mieć znaczek, który można kupić na każdej poczcie i w
> dodatku sam się kopiuje?:)))

Jedni uważają to za feler a inni za dobrą cechę. Uwielbiam mój łan
przylaszczek samosiejek i uważam że jest o niebo piękniejszy od takich
dziwadeł bezpręcikowych co to trudno je mnożyć !!!

Serdecznie Miłka

27. Data: 2005-12-31 11:10:30

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przylaszczek samosiejek i uważam że jest o niebo piękniejszy od takich
> dziwadeł bezpręcikowych co to trudno je mnożyć !!!

Przecież nikt nie mówił,że są brzydkie.Są piękne, co rok wiosną jeżdżę
na pobliskie bagno popatrzeć jak kwitną, wśród kokoryczy i śnieżyc.
Pozdrawiam.Mirzan

28. Data: 2005-12-31 11:15:47

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież nikt nie mówił,że są brzydkie.Są piękne, co rok wiosną jeżdżę
> na pobliskie bagno popatrzeć jak kwitną, wśród kokoryczy i śnieżyc.
> Pozdrawiam.Mirzan

Że brzydkie to nie ale że nie_fajne bo takie może kupić każdy na_poczcie
;-)

Serdecznie Miłka

29. Data: 2005-12-31 12:14:12

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Że brzydkie to nie ale że nie_fajne bo takie może kupić każdy na_poczcie
> ;-)
>
>    Serdecznie Miłka

Przylaszczek nie pamiętam, ale dziewięćsiły, lilie złotogłów,żubry,
i bobry oraz dinozaury na poczcie bywały.
Pozdrawiam.Mirzan

30. Data: 2005-12-31 12:29:42

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przylaszczek nie pamiętam, ale dziewięćsiły, lilie złotogłów,żubry,
> i bobry oraz dinozaury na poczcie bywały.
> Pozdrawiam.Mirzan

Ja też nie jestem pewna ale tak twierdzi Siciarek :-)))

Serdecznie Miłka

Crinum x powellii
Irysy
/BOT.AMN/ Nie lubie sw. Mikolaja!!!
Praca w Internecie - płacę nawet 600$ !!!
Przypomnienie dla miłośników i miłośniczek liliowców