Praca w Internecie - płacę nawet 600$ !!!

1. Data: 2005-12-27 16:09:27

Temat: Praca w Internecie - płacę nawet 600$ !!!
Od: "Krzysztof Zelner" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem bardzo dochodową pracę przez Internet. Sam w tym zainwestowałem i
już otrzymałem parę wypłat. Nie jest to żadna piramidka ani łańcuszek.
Polecanie osób do tego programu jest jedynie dodatkową formą zarobku i
absolutnie nie jest wymagane, aby czerpać z niego korzyści materialne.

Na życzenie mogę przesłać dowody wypłaty.

Szczegóły pracy znajdziesz na www.zott.republika.pl

Kontakt - z...@o...pl gg:4802272