Przypomnienie dla miłośników i miłośniczek liliowców

1. Data: 2005-12-27 15:32:29

Temat: Przypomnienie dla miłośników i miłośniczek liliowców
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z radością przypominam, że dla wszystkich chętnych w TaBazie trwa
konkurs na najładniejszy liliowiec.
Wszelkie informacje o konkursie można znaleźć tutaj:
http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=News&f
ile=article&sid=29
Konkurs jest szalenie łatwy, a nagrody prześliczne!

Uwaga - konkurs trwa jeszcze tylko 3 dni!!!

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2005-12-27 17:35:54

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:
> Z radością przypominam, że dla wszystkich chętnych w TaBazie trwa
> konkurs na najładniejszy liliowiec.

> Konkurs jest szalenie łatwy, a nagrody prześliczne!

Oj, nie taki łatwy .
Jak z takiej ilości pięknych wybrać
najładniejszy ? Ja wczoraj wymiękłam ;- )

Pozdrawiam, Barbara

Nowe zdjęcia
Przypomnienie o konkursie świątecznym
alarm pędrakowy