Przylaszczki

61. Data: 2006-01-12 14:06:32

Temat: Re: Przylaszczki
Od: Piotr Siciarski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 12 Jan 2006 10:11:23 +0100, na pl.rec.ogrody, JerzyN napisał(a):

> Podziwiam twój wewnetrzny spokój widoczny w tym jak to lekko napisałeś.
> ;-)
> pozdr. Jerzy

:)A jak mam pisać? Masz inne pomysły?

Pozdrawiam
p...@r...pl

62. Data: 2006-01-12 14:15:58

Od: Piotr Siciarski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 12 Jan 2006 10:36:50 +0100, na pl.rec.ogrody, piotrh napisał(a):

> Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@n...pl> napisał w
> wiadomości news:2rvlnx68wkem.1g3ec477nd33u.dlg@40tude.net...
> dostosowania
> środowiska.
>>
> A po roślinach przyjdzie czas na nas ?...
> Nadchodzą czasy Nowych Alchemików ;-(

:)Niestety, jeśli polityka prorodzinna w formie becikowego nie rozleje się
na cały świat, to ludzkość nie ma szans.
:))))

A dziś w "Echu Dnia": cyt: "W diecezji kieleckiej są już dwie dziewice
konsekrowane. Do życia pustelniczego przygotowuje się młody mężczyzna"
Mam nadzieję, że Młodzież Wszechpolska ich namierzy!!!
:)))

Pozdrawiam
p...@r...pl

63. Data: 2006-01-12 14:58:39

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@n...pl> napisał w
wiadomości news:tu55oa4dzkwi$.462hq484ddnu$.dlg@40tude.net...

> [...]
> konsekrowane. Do życia pustelniczego przygotowuje się młody mężczyzna"
> Mam nadzieję, że Młodzież Wszechpolska ich namierzy!!!

Najlepiej działa wielka awaria systemu energetycznego ;-)
Brak prądu znakomicie zastępuje becikowe ;-)
Przykład był w Ameryce - miasta nie pamiętam niestety ...
--

pozdrawiam :-) piotr

64. Data: 2006-01-12 15:34:57

Od: Piotr Siciarski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 12 Jan 2006 15:58:39 +0100, na pl.rec.ogrody, piotrh napisał(a):

> Najlepiej działa wielka awaria systemu energetycznego ;-)
> Brak prądu znakomicie zastępuje becikowe ;-)
> Przykład był w Ameryce - miasta nie pamiętam niestety ...

Blackout w Nowym Yorku?

To kiedy wyłączamy światowe korki?:)

Pozdrawiam
p...@r...pl

65. Data: 2006-01-12 16:58:25

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@n...pl> napisał w
wiadomości news:lemzh9gyjwqq.skc3hbeu5huj$.dlg@40tude.net...

> To kiedy wyłączamy światowe korki?:)

Wykręcaj co masz pod ręką , ja wykręcę u siebie ;-)
a jak każdy tak wykręci to niedługo demografia wyjdzie z sejmu .
Może wtedy się czymś poważnym zajmą ;-)

a na marginesie , za te światowe korki zaraz nas jakaś
cia i fbia tudzież bora namierzy , oj ;-)
--

pozdrawiam :-) piotr

66. Data: 2006-01-14 00:28:21

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 12 Jan 2006 17:58:25 +0100, na pl.rec.ogrody, piotrh napisał(a):

> [...]
> Może wtedy się czymś poważnym zajmą ;-)
>
> a na marginesie , za te światowe korki zaraz nas jakaś
> cia i fbia tudzież bora namierzy , oj ;-)

A jeszcze przed wykręceniem proponuję ustawowo zakazać produkcji świeczek
dłuższych niż 2cm, ograniczyć i ewidencjonować sprzedaż zniczy i wprowadzić
koncesje na baterie (od paluszków po laptopy).
Wszystko dla samozadowolenia Romka!
:)

Pozdrawiam
p...@r...pl

Crinum x powellii
Irysy
/BOT.AMN/ Nie lubie sw. Mikolaja!!!
Praca w Internecie - płacę nawet 600$ !!!
Przypomnienie dla miłośników i miłośniczek liliowców