Przymus chodzenia do kościoła

101. Data: 2005-12-15 08:48:02

Temat: Re: Przymus chodzenia do kościoła
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_@__poczta.onet.pl> napisał(a):

> Basia (nałogowa turystka duchowa w każdym calu)

Boję się pomyśleć czym jest pielgrzymka piesza...
Włóczęgostwo duchowe?

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

102. Data: 2005-12-15 09:51:03

Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Dec 2005 13:14:54 +0100, siwa napisał(a) w
wiadomości:<news:gk4zpnn15quf.dlg@franolan.net>

> Ja mam tak samo i odpowiadam cytatami z Ditfurtha i de Chardina.

Zapodasz?

--
Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
zaprasza:

103. Data: 2005-12-15 10:44:18

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Roman G." <r...@g...pl> napisał(a):

> Zapodasz?

Całość???
Generalnie pierwsza książka Ditfurtha ma tytuł "Na poczatku był
wodór", a ostatnia "Duch nie spadł z nieba" albo "Nie tylko z tego
świata jesteśmy" (nie pamiętam). Ciekawie ewoluuował.
W racjonalny sposób przekonuje, że nie jesteśmy kawałkami mięsa.
Nie jestem jego wyznawczynią, ale czasami mnie przekonuje. Poczytaj
sobie, za dużo do streszczania. Chyba nawet nie jest wyklęty przez
kościół.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

104. Data: 2005-12-15 12:47:01

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dnp8cb$hf0$1@news.onet.pl>,
"Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:

> nie napisalam o karaniu dzieci za winy rodzicow.

Pała z religii to Twoim zdaniem nagroda?

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

105. Data: 2005-12-15 13:02:35

Temat: Re: Przymus chodzenia na koncerty
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Elske"
<k...@n...o2.pl> mówiąc:

A muzykę poważną to trzeba lubić?

agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

106. Data: 2005-12-15 13:08:35

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
>>
> ... na wysokim poziomie. (Wyjątkowo ucięłam masakrując kontekst, ale mi do
> idei przypasowało)

Za moich dawnych lat licealnych katowano uczniów comiesięczną wizytą na
'koncercie', który był niczym innym, jak próbą, czasem nawet nie generalną.
Nie pamiętam jaki miałam zdanie przed, ale po cyklu takich sesji
znienawidziłam muzykę poważną na długo.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

107. Data: 2005-12-15 13:08:54

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Elske"
> <k...@n...o2.pl> mówiąc:

> A muzykę poważną to trzeba lubić?

Nie. Ale tak jak napisałam warto jest poznać zanim dojdzie się do wniosku,
że się nie lubi. Ja oczywiście nikogo nie piętnuję z tego powodu. To takie
moje IMHO tylko.

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

108. Data: 2005-12-15 13:14:18

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
generalną.
> Nie pamiętam jaki miałam zdanie przed, ale po cyklu takich sesji

Łeee, to bez sensu. Rzeczywiście moze zniechęcić na dzień dobry. W FN były
kiedyś czwartkowe koncerty specjalnie dla dzieci. Nie za długie, z
wprowadzeniem, opisem i lekką muzyką. Fajne to było, nie wiem czy jeszcze
jest - myślmy na to właśnie chodzili.

109. Data: 2005-12-15 13:17:39

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Za moich dawnych lat licealnych katowano uczniów comiesięczną wizytą
> na 'koncercie', który był niczym innym, jak próbą, czasem nawet nie

Mnie w podstawówce katowano czymś co nazywało sie "filharmonia" -
wyglądało to tak, że cała szkoła, albo klasy 1-3 czy 4-8 schodziły się
na salę gimnastyczną i tam grali muzycy z jakiejś filharmonii.
Pamietam, że było to cholernie nudne, wszyscy tam przysypiali, ni znam
nikogo kto polubiłby po tym muzykę poważną i miało tylko jedną zaletę:
nie było wtedy lekcji :))
Ania
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
******************** www.madej.master.pl ********************

110. Data: 2005-12-15 13:18:12

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" ...

> [...]
> było to cholernie nudne, wszyscy tam przysypiali, ni znam nikogo kto
> polubiłby po tym muzykę poważną i miało tylko jedną zaletę: nie było wtedy

Koleżanka nieprzygotowana do szkoły przychodziła! A wata plus książka
gdzie?? Rozmarzyłam się... siedziało się w samym środku, bo po bokach ciało
ped. ganiało i zmuszało do wytężonej uwagi. I światła do czytania dość, nie
to co w filharmonii.
--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.
(c) Jakub "Cubituss" Kowalski

statek piracki z silnikiem
WYSMAROWAŁAM ZAŻALENIE
Chłopek z kreski
Stopy wielkoluda?
POSZUKUJĘ ŚWIADKÓW WYPADKU SAMOCHODOWEGO