Przypomnienie o konkursie świątecznym

11. Data: 2005-12-27 19:18:57

Temat: Re: Przypomnienie o konkursie świątecznym
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
news:dos3a6$gv5$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> Ano nie ta grupa, bo z kompleksu małego fiuta mogą cię wyleczyć na
> pl.soc.seks np..., no w każdym razie doradzą gdzie znaleźć specjalistę by
> sie ww. pozbyć.

Kasiu, naprawdę, czy musisz? :-((((

Barbara.

P.S.
a) noszę kapelusze - tylko i wyłącznie. I z angory, a nie moheru
b) nie Parminedes, tylko Parmenides.

12. Data: 2005-12-27 19:27:12

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Chyba do tej pory takie posty nie zdażały się na tej grupie.
> :-( To styl i słownictwo z innej paczki.
> Pozdrawiam grubiańsko Ja...cki

Lubię sie wyłamywać i owszem bywam grubiańska i chamska czasem. I dobrze mi
z tym.

Pozdarwiam luzacko
Kaśka

13. Data: 2005-12-27 19:28:03

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kasiu, naprawdę, czy musisz? :-((((

Nie, nie muszę, ale miałam ochotę :)

Pozdrawiam
Kaśka

14. Data: 2005-12-27 19:29:58

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dos40n$kcp$1@atlantis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

> O jak ładnie, już jest was dwóch, terapię grupową sobie fundniecie,
> zawsze to raźniej i taniej (chyba).

Hejka. W moim wieku człowiek już jest uleczony z tego typu kompleksów.

15. Data: 2005-12-27 19:31:43

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dos4ks$irr$1@nemesis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

> Lubię sie wyłamywać i owszem bywam grubiańska i chamska czasem. I
> dobrze mi z tym.
>
> Pozdarwiam luzacko
> Kaśka

Trafna diagnoza.

16. Data: 2005-12-27 19:33:39

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Dec 2005 19:59:29 +0100, Dirko napisał(a):

> Pamiętajmy, że gdy towar kiepsko się sprzedaje to trzeba więcej środków
> przeznaczyć na reklamę.

Spróbuj rozwiązać konkurs Waldka a wtedy okaże się co (a może kto) jest
kiepskie.
Dla mnie EOT.

Pozdrawiam
Marta zniesmaczona

17. Data: 2005-12-27 20:08:01

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Z radością przypominam, że dla wszystkich chętnych w TaBazie trwa
> świąteczno-noworoczny konkurs zorganizowany przez p. Waldemara
> Sobolewskiego, który również jest ofiarodawcą ogromnie atrakcyjnych
> nagród.
> Wszelkie informacje o konkursie można znaleźć tutaj:
> http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Conten
t&pa=showpage&pid=13.
> Lojalnie uprzedzam, że konkurs jest szalenie trudny, ale też i nagrody są
> odpowiednie do stopnia trudności (m.in. Cypripedium macranthos - a co
> więcej, to poczytajcie sobie sami).
>
> Pozdrawiam, Basia.

Dziękuje Basiu za przypomnienie:-))
Ciekawam kto jeszcze próbuje sił w rozwiązaniu ??
Podjełam to wyzwanie i ciesze się ,
nie tyle dla nagrody( bo przyznam trudny ,bardzo trudny ,jak dla mnie)
co dla własnej satysfakcji :-))

Pozdrawiam TeresaR

18. Data: 2005-12-28 01:11:06

Od: "Ewa Nowakowska" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Chyba znów narażasz się moherowym beretom. ;-)

Niektórzy faceci rozwijają sie do trzeciego roku zycia,potem tylko rosna.

19. Data: 2005-12-28 01:21:07

Od: "Ewa Nowakowska" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <d...@n...pl> napisał(a):

> Hejka. W moim wieku człowiek już jest uleczony z tego typu kompleksów.
Twojemu wiekowi przynalezy rozum i kultura.I gdzie ona ,gdzie?
A kompleksy masz i lepiej zglos sie do psychoterapeuty,dobrze radze.

20. Data: 2005-12-28 09:51:43

Od: "m" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niektórzy faceci rozwijają sie do trzeciego roku zycia,potem tylko rosna.

A co mam zrobić, jak rosnę tylko na szerokość?
Pozdrawiam.Mirzan

alarm pędrakowy
żywica na drzewkach
Budki dla ptaków