Przypomnienie o konkursie świątecznym

31. Data: 2005-12-28 13:42:39

Temat: Re: Przypomnienie o konkursie świątecznym
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>                    Pozdrawiam perswazyjnie Ja...cki
> PS Ja nigdy nie pozostawałem obojętny gdy Tadek zachowywał się
> nieodpowiednio.

Tak,to prawda.Na ogół starasz się poprzeć go,zwłaszcza wtedy gdy
zachowuje się chamsko.Żeby czuł się pewniej i bezkarnie.Atakujesz
tych,którzy próbują protestować.Szkoda,ze wulgarność na grupie zaczęła
się dla Ciebie dopiero od postu Kasi :((

Pozdrawiam, Lilka

32. Data: 2005-12-28 13:48:12

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> Jestem chamska, jestem czasem złośliwa i tym sie róznię od ciebie, że
> o tym wiem i to widze i nie przeczę i nie usprawiedliwiam się, a ty
> za cholerę nie checsz przejrzeć na oczy i przyznać sie do tego, że
> też bywasz chamski i to bardzo.....wszyscy źli tylko Pan Dirko dobry,
> czego oni wszyscy od niego chcą.....
>
> K.

Ubrałem okulary i też nie widzę by Dirko był chamski ani że wszyscy są źli.
Widzę natomiast że Święta nie wszystkich jednoczą mimo życzeń "szczerych"
itd.
Może więc przerwijmy tą bezsensowną "wojnę" bo jak by nie było jesteśmy
jedną trzymającą się od lat rodziną.
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

33. Data: 2005-12-28 14:09:11

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dou4cb$j24$1@nemesis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

> [ble, ble, ble ....ciach....]
>
> .....wszyscy źli tylko Pan Dirko
> dobry, czego oni wszyscy od niego chcą.....

Hejka. Czy ja się skarżę? Wydawało mi się, że problem dotyczy uwag
Tadzika Smala na temat nachalnego reklamowania waszego forum. Zresztą skoro
Tobie wisi, co ja o Tobie sądzę, to czemu uważasz, że ja wezmę pod uwagę
Twoje niesympatyczne ... "ble, ble, ble i ciach".
Nie dawaj lepiej podstaw do słuszności sądów Tadka o intelekcie kobiet.
EOT
Pozdrawiam sekutniczo Ja...cki
PS Skoro uważasz, że należy zaakceptować Twoją osobowość, to sama zaakceptuj
osobowości moją czy Tadka , chyba iż Twoim zdaniem mężczyźni mają mniejsze
prawa niż kobiety. ;-)

34. Data: 2005-12-28 14:12:05

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:5f1a.000000d1.43b2964f@newsgate.onet.pl Lilka
<l...@t...pl> napisał(a):

Lilka, mam nadzieję, że jesteś miłą i sympatyczną osobą. :-)
Pozdrawiam obiektywnie Ja...cki

35. Data: 2005-12-28 14:26:19

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Wypowiedzi na temat wieku, czy związanych z wiekiem dolegliwości
> uprzejme nie są.

Tak, tak, jeden cham skonczony nawet pisal:

"Niechaj, kogo wiek zamroczy
Chyląc ku ziemi poradlone czoło,
Takie widzi świata koło,
Jakie tępymi zakreśla oczy."
:-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

36. Data: 2005-12-28 14:36:39

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Dziadek wrote:
> Może więc przerwijmy tą bezsensowną "wojnę" bo jak by nie było jesteśmy
> jedną trzymającą się od lat rodziną.
Oj, nie...no ja sie nie zgadzam...juz tak wesolo sie zaczelo ;)

Pozdrawiam,
robal.

37. Data: 2005-12-28 14:48:33

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fgxsf.253917$Hs.200083@tornado.ohiordc.rr.com
Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Tak, tak, jeden cham skonczony nawet pisal:
>
> "Niechaj, kogo wiek zamroczy
> Chyląc ku ziemi poradlone czoło,
> Takie widzi świata koło,
> Jakie tępymi zakreśla oczy."
> :-)

Hejka. "Pamiętajcie, drogie dziatki, nie żartować z ojca, matki, bo
paraliż postępowy najzacniejsze trafia głowy."
Pozdrawiam probabilistycznie Ja...cki

38. Data: 2005-12-28 15:32:04

Od: "kamuflaz" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. "Pamiętajcie, drogie dziatki, nie żartować z ojca, matki,
bo
> paraliż postępowy najzacniejsze trafia głowy."
> Pozdrawiam probabilistycznie Ja...cki

Uprzejmie proszę o podanie funkcji falowej tegi obserwabla .

Pełen obaw Anonim Le'Clerc .

39. Data: 2005-12-28 15:42:18

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Czy ja się skarżę? Wydawało mi się, że problem dotyczy uwag
> Tadzika Smala na temat nachalnego reklamowania waszego forum.

Problem dotyczy kometarza Smala i twoich moherowych beretów. Jesteście tak
napuszeni i tak głupi mometami, że aż żal. Najśmieszniejsze jest to, że
zbłaźliniście się okrutnie. Macie pretensje, że rozwalamy grupę, że w
Tabazie funkcjonuje konkurencyjne forum, cóż każdy kto był w Tabazie wie co
tam jest i jak i jak ona funkcjonuje, po przeczytaniu waszych postów
niejeden zwijał se ze śmiechu, zapewniam :)))

Zresztą skoro
> Tobie wisi, co ja o Tobie sądzę, to czemu uważasz, że ja wezmę pod uwagę
> Twoje niesympatyczne ... "ble, ble, ble i ciach".

Nie wiem czy weźmiesz czy nie, nie interesuje mnie to, rozbleblałeś się, to
sobie conieco skróciłam. Po co kopiować kilomtrowe posty?

> Nie dawaj lepiej podstaw do słuszności sądów Tadka o intelekcie
kobiet.
> EOT

Akurat Smalowi chodzi o coś innego, prostactwa w moim wykonaniu jeszcze nie
"obkomentował".

> PS Skoro uważasz, że należy zaakceptować Twoją osobowość, to sama
zaakceptuj
> osobowości moją czy Tadka , chyba iż Twoim zdaniem mężczyźni mają mniejsze
> prawa niż kobiety. ;-)

Na waszej akceptacji mi nie zalezy, tak samo jak nie zależy mi na akceptacji
wielu innych osób. Oczywiście niektórzy sa dla mnie ważni i ich opinią sie
liczę, ale oni mnie znają i lubia taką jaka jestem.
Natomiast nigdy nie zaakceptuję chamstwa w wykonaniu twoim i w wykonianu
Smala wczoraj samych siebie przeskoczyliście.
BTW, powienieneś przeprosic Waldka Sobolewskiego, twoj wczorajkszy komentarz
woła o pomstę do nieba. Oczywiście ty nie widzisz, że był prostacki,
prymitywny i grubiański, mniej wiecej na moim poziomie.

K.

40. Data: 2005-12-28 16:12:35

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
[...]
> Dziękuję za dobrą radę. :-) Całe szczęście, że jednak nie grożą mi
> emocje związane klimakterium.
> Pozdrawiam dymorficznie Ja...cki

Wprawdzie Piotr S. nie lubi [mnie za to], ale masz:
http://www.trybuna.com.pl/zdrowie/index.php?id=47
http://www.google.pl/search:andropauza
;-)
pozdr. spolegliwie Jerzy