Przywierajace zelazko - co z tym zrobic

1. Data: 2002-01-08 07:47:03

Temat: Przywierajace zelazko - co z tym zrobic
Od: "Krzysztof Polito" <K...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Mam zelazko Braun jakistam, ma ok 2 lata.
Raz sie troche przypalilo i od tej pory czasami "przyciaga"
prasowany material w miejscu przypalenia.
Da sie z tym jakos walczyc? Pewnie sa na to jakies
"sposoby babci" i trzeba wysmarowac stope zelazka jakas magiczna
mikstura, ale ja ich nie znam, wiec prosze o pomoc :)

Dzieki
Krzysiek

1. Data: 2002-01-08 09:04:19

Temat: Re: Przywierajace zelazko - co z tym zrobic
Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. sposob babci to trzec stope zelazka zwykla biala kreda do
tablicy, az zniknie przypalenie - czasochlonne,
2. uzyc pasty polerskiej takiej np. do polerowania chromu lub
mosiadzu
--- tylko nie stosoj skrobania - zelazko do kasacji

1. Data: 2002-01-08 10:08:59

Od: "Krzysztof Polito" <K...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi!

> [...]
> mosiadzu
> --- tylko nie stosoj skrobania - zelazko do kasacji

Tak, tylko ze to, co napisales to sposob jak wyczyscic przypalone zelazko.
Problem w tym ze zelazko juz zostalo wyczyszczone przez moja zone
taka ostra szmatka do naczyn i teraz przywiera w tym miejscu.
Sladow porysowania na stopie nie widac... wiec pytam czy nie mozna
go wysmarowac jakims magicznym specyfikiem po ktorym przestanie
przywierac... ?

Krzysiek.

1. Data: 2002-01-08 14:50:07

Od: "foNi" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sa jeszcze sztyfty do czyszczenia przypalonych zelazek. Idealnie schodzi.

jestescie super-ekspertami
ocieplanie ścian
test- nie czytac!!
pasy z kleju (panele podłogowe)